l_________l - Heroin House

Die in your face sounds is nou net wat mij het minst aanspreekt. Het beste stuk voor mij is vanaf 2:26, als die arp erin komt. Doet me een beetje denken aan van die symph rock bandjes eind 80, begin 90, althans die akkoorden. Wat is er met het slot gebeurd? :)
 
ik vond hem mooi om naar te luisteren, maar uitstekend vond ik hem niet. Middelmaat laten we zeggen. Er mocht voor mijn part meer in gebeuren, extra synths en van die dingen. Hij mag verrassender. Alleszins veel succes ! ;)
 
Ik houd hier zeker wel van. Past goed bij een EBM avondje. Ik vind de titel ook zeker goed gekozen! Die zogenoemde arp, of accoordenprogressie aan het eind vind ik wel lekker alleen ik had er zelf een andere synthsound aangehangen, inderdaad een beetje te lief... Verder echt heel tof gedaan! Hulde! 'we want more'!!!
 
Goede track en juist door het contrast tussen die beukende sounds en dat lieflijk synthje erg origineel.
De kick had van mij iets minder "tik" hoeven te hebben en zoals SB-SIX al zei: de main bass af en toe even weg (om daarna extra vet terug te komen), maar dit zijn bijzaken. Toffe inzending!
 
heel grindy, maarja dat maakt het waarschijnlijk ook heel psychedelisch
 
Het bas geluid is errug vet. Verder wat leuke achtergrondgeluidjes, maar niets dat me echt pakt. Ritme is wat te stijfjes en de arpeggio vind ik er totaal niet bij passen. Sorry..
 
OK leuke basline en beat.. even wachten, allerlei sound effects.. het bouwt op en bouwt op.. ah OK here we go.. een snare erbij.. rinse and repeat.

Niet echt mijn ding, maar denk dat het op bepaalde dansvloeren wellicht misschien wel werkt?
 
wel lekker in your face, ook best lekker als je de boel open trekt ;) had rond 1 min toch wel een break of iets gemaakt zodat hij weer lekker in your face gesmeten kan worden.
 
Niet echt mijn ding dit. Vooral die pitsgemodelleerde sounds vind ik persoonlijk vervelend. Daar ben ik voor behandeld. Verder compositie- en mix-technisch wel sterk. Ik denk dat ik maar gewoon stem als ik er nog eentje overheb...
 
Back
Top