Timecop - Let's Talk (feat. Josh Dally)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Timecop

Preset Manager
Lid sinds
22 mei 2003
Berichten
1.435
Locatie
Somewhere in the vast nothingness of space...
Hoi allemaal,

Hierbij mijn inzending van dit jaar: Timecop1983 - Let's Talk (feat. Josh Dally)

De track is vooral gemaakt met software (met name Zebra2, Lush101 en TAL U-NO62 LX) met hier en daar wat hardware stukken met mijn Juno106 en D50. Allemaal gesequenced in FL Studio 7.
 

Attachments

  • Timecop1983 - Let's Talk (feat. Josh Dally).mp3
    4 MB · Bekeken: 145
Last edited by a moderator:
Tsja, als je hier niet mee wint.... Dan weet ik het ook niet meer.
Vergeleken bij alle andere inzendingen is dit echt next level shit.

9/10
 
Mooie productie met een prima '80s vibe (vanzelfsprekend :)). Er zijn wel wat dingen in de mix die bij mij niet helemaal lekker doorkomen. De vocal heeft bijvorbeeld best veel tophoog, maar ik mis wat in de regionen er net onder. Hetzelfde geldt eigenlijk een beetje voor de hele mix. Ik ben zelf dan ook fan van een heel clean geluid, dus dat zal wel smaak zijn :). Hoe dan ook, gewoon weer een heel prima inzending dit jaar :okdan:.
 
Tsja, als je hier niet mee wint.... Dan weet ik het ook niet meer.
Vergeleken bij alle andere inzendingen is dit echt next level shit.

9/10

Wow, dat is nog eens een compliment!! Dank je! :D

ik vind de zangeres, ondanks de grote hoeveelheid echo een beetje zwak.
maar verder een prima track.

:mega:

Het is een zanger... :erm: Dan klinkt hij wel heel erg zwak! ;)
 
Mooie track, ik kan dit soort muziek wel waarderen :)
Beetje jammer dat de gehele mix dan weer te sompig klinkt alsof er een deken over sommige dingen ligt en andere geluiden weer een beetje zoekende zijn in het geluidsspectrum.

Jammer want het nummer op zich is best wel "retro" goed :okdan:
 
Heeeel mooi :okdan: Productie ook top.. super sound!!! <3

Vocal heeft iets teveel "air" (hoog) voor het mooie maar goeie stem. Had je nog een de-esser gebruikt?
 
Steen goeie track, als "ouwe 80's " freak vind ik dit wel heel erg gaaf.....:halleluja
 
Dat zou in de jaren 80 echt samen in de top tien met star ship en duran duran horen :)
 
Sound hou ik zeker van, die zang kan me gestolen worden
Niet lollig bedoeld, heb ik vaak
Wel jammer dat ie zo wet is dat alles verzuipt
 
Geen slecht nummer, maar wel wat te wollig door te veel delay/galm op alles. De drums zitten daarentegen juist weer te ver weg. Vooral de bas is echt te erg met de delay. Steeds als je van noot veranderd dan zitten de delays van de vorige noot nog in de weg met als resultaat een fijne brei.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top