Nick1000 - Largo

paar helikopters wat mitrailleur salvo's gillende oma's brandende palmbomen en een napalmgeurtje erbij en ik zit zo weer in Vietnam.

Mooi hoor!
 
Is dit een Emu Proteus demo die je ingestuurd hebt?

-C-
 
Last edited by a moderator:
Mooie geluiden en prettige akkoordenprogressie, maar wel wat simpelkes en makkelijk - geen dissonant of twist te ontwaren, het blijft allemaal veilig in een warm badje van klinkt-altijd-goed klanken dat zich waarschijnlijk meer thuis zou voelen onder een Powerpoint presentatie dan in een concertzaal.
 
Vond het niet erg boeiend, net toen ik m uit wilde zetten kwam die fade out.
 
Het tilt je op naar ongekende hoogten. Ik heb dit ook eens gedaan in mijn "out of progression".
State of Trance zeker. Well done en te kort helaasch.
Groeten
Frans
 
Uitstekende harmonische progressie en leuke geluiden, maar in de hogere registers het vibrato wordt irritant, alsof de bandrecorder was kapot.
 
@brunorc: De "bandrecorder" is niet kapot. Het is allemaal digitaal opgenomen. Het "vibrerende" geluid wat je hoort in de hoogte is puur saturatie van 4 verschillende chorus effecten. Het is een soort van "sfeertje" die ik wou benaderen. De basis zijn pure orgel register klanken die door chorus en delay werden gemanipuleerd (en met nog een redelijk, maar doorslaggevend klein effectje).
 
Ja, dit zou ook misschien mooi klinken op een groot orgel in een kathedraal!
 
Fraaie progressie die me op een of andere manier aan Radiohead doet denken.
Maar uiteindelijk verwacht je dat er iets nieuws aan zit te komen dat de luisteraar naar een nog hoger level brengt, en dat blijft helaas achterwege...
Het einde is idd niks. :bekdicht:

Ik denk dat je iets op het spoor bent maar te vroeg gestopt.
 
Back
Top