Gloomer - Main Core

Ok dan, gestemd...

Had je misschien een slecht humeur toen je naar mijn inzending luisterde? :-)

:W Scepticist
 
Nee hoor, ik had geen slecht humeur, denk ik toch niet. Maar hij is amper drie minuten en hij blijft niet echt hangen, hij steekt er niet bovenuit. Ik heb je uiteindelijk toch een stem gegeven omdat jij zo lief bent mij ook een stem gegeven te hebben. Niet politiek correct, maar dan is het maar zo :luv:
 
Stem!

giphy.gif


Cheers,
Exo. :mega:
 
Psychedelisch 8o

Thanks Exo, van harte, ik ben blij dat je'm al leuk vindt.

Allemaal hartelijk bedankt voor de stemmen, zo slecht is mijn track dus niet blijkbaar.. :okdan:
 
Mooi gebruik van fase, tegen fase en spreiding in het ritme.

wow, dat komende uit jouw "mond", is een hele eer Roland. Dank je wel voor deze lovende woorden. ;)
 
Wow! Klinkt vet! En in combinatie met dat plaatje van Exo helemaal grappig om te zien. :D

Wow, mooie commentaar.. Haha, ja, dat gifje van Exo maakt het wel helemaal af hé. Dank je wel 1V/oct :)
 
vreemd hoe t gaan kan; bij de eerste keer luisteren kwam dit nummer niet binnen, al had het iets intrigerends, in de verte. zojuist, bij de 2e keer luisteren, komt ie volledig binnen. goed ding, veel te horen, lekker. stem!

Dank je wel voor je stem vink ! En de mooie commentaar natuurlijk.. laat maar komen ;)
 
Twijfelaar, ene kant te chaotisch en vooral die sirenesynth vervelend vind ik persoonlijk. Er zitten zeker ook wel mooie dingen in zoals die basje en de drums maar die laatste zijn dan weer niet helemaal van jouw hand als ik het goed begrijp. ik twijfel nog even door...
Succes!
 
Als je die sirene synth niet mooi vindt, moet je niet stemmen op me yo ! Haha. Ja, en de drums en baslijn is niet van mijn hand. De effecten erop dan weer wel. :) Thanks Dod563
 
als je die piep nou even mute en de boel rendert heb je een dikke track.
ik snap het wel, het is ook je eigen keuze en vibe waar je inzit.
maar omdat ik de rest zonder piep wel erg goed vind +1 vote!
 
Back
Top