Gloomer - Main Core

Ja zeg hé, nou ben ik in de war... Vind het best een geinige track, net als ik denk... Ja ik zit er nu lekker in, dat ik denk dat ik het begrijp enzo en dat ik dan lekker luister en die drums ook nog probeer na te trommelen zo weet je wel met je handen op je benen of met je vingers op een tafeltje en dat er dan mensen in dezelfde kamer zich zitten te irriteren omdat jij met een 1 of andere psycho space rock chaostrackje mee zit te tikken en je zelf eigenlijk ook niet meer weet waar je je koffie hebt neergezet..... Eeeh waar was ik? Oh ja, leuk muziekje, zeker tof gedaan! Ga hem nog wel een keer luisteren als ik op de fiets zit, want hij is het zeker waard meerdere keren te luisteren!
 
Waarom grooven deze drums de pan uit terwijl het zou moeten klinken als kakofonie aan ritmes? Knap hoor :). Ik hou nogal van polyritmiek, dus misschien ben ik bevooroordeeld :P
De sirene synths zijn het enige die het iets té maken voor m'n gevoel. Ik snap het doel wel ofzo, maar het haalt me er toch een beetje uit. Buiten die stukken is het zeer tof en uitdagend.

edit: Moest even denken, maar nu weet ik het: Op sommige stukken doen de drumritmes me een beetje denken aan de introsong van de serie Oz :). (geweldige serie)
 
Productie top! Verder kan ik hier weinig mee. Te druk, chaotisch voor mij.
 
Gek genoeg moest ik (qua basis) af en toe aan The Police denken, maar dan met een Copland die iets teveel "van iets" heeft genomen...

Gek genoeg ja, hoe kom je ermee :D

Dank Bijleven !!
 
Dit is een van je nummers dat ik veel beter kan smaken.
Bij wijlen wat chaotisch maar dat heeft m'n 70's psychedelisch brein nu eenmaal graag :D.

Cheers,
Exo. :mega:

Hey Exo, top man, dank je wel :okdan:
 
Eeeh waar was ik? Oh ja, leuk muziekje, zeker tof gedaan! Ga hem nog wel een keer luisteren als ik op de fiets zit, want hij is het zeker waard meerdere keren te luisteren!

Krek, te gek van je man ! Mooie kritieken dat je me geeft, dank je wel !! ;)
 
Waarom grooven deze drums de pan uit terwijl het zou moeten klinken als kakofonie aan ritmes? Knap hoor :).

De serie Oz ken ik niet, heb je misschien een linkje naar die intro track ?

Dank je wel IDM, toppie van je hoor :halleluja
 
Productie top! Verder kan ik hier weinig mee. Te druk, chaotisch voor mij.

Dank voor te luisteren JSC, fijn van je hoor.. En niet erg dat je'm té chaotisch vindt, dat is zowat Gloomer zijn handelsmerk ;)

Dank !
 
fijne "uit je dak" muziek die precies wat uitglijdt maar toch zichzelf in toom houd,
 
Doet mij qua opbouw en sfeer beetje denken aan DJ-Shadow achtige nummers. Ik vind het eigenlijk best wel een aardige track.
 
IK zou die LFO synth er maar gewoon uit halen, dan wordt het een stuk beter te genieten. Verder heeft het wel wat.
 
Inderdaad hoor ik dingen van Ozric Tentacles en The Police
en dat kan ik zeker waarderen,
maar eerlijk gezegd voor mij wat te druk.
 
haha die mevrouw in die film die ik hierbij zag voelde zich ook opgejaagd, totdat ze op 2:30 min maar van de flat naar beneden is gesprongen.. vind het knap dat je langer dan een kwartier naar deze mix kan luisteren en m zo goed kan krijgen. Wederom intrigerend stuk muziek gehoord.
 
Back
Top