Stephen - 741-27

Ja Okey,, I understand, :) Maar voor mezelf moet dat zo,,

Da's om in Trance van te geraken, Of volledige bij de kunnen relaxen,, of bij't sporten, of fietsen
Maar 't is ook de manier hoe ik iets produce.. Da's live, in één keer.
 
[Barry Stevens accent aan] "Ik geef een 7.8 voor het idee en een 6.9 voor die autvoering" [Barry Stevens accent uit]. Serieus: het idee is goed maar de bas had wat vetter gemogen en het duur idd iets te lang.
 
Ja okey, begrepen,, :) :)

De Mastering is idd mislukt,, Ik mag voorlopig niks bij posten van MP3, ook geen link.. dus effe geduld,,
 
Het begon erg veelbelovend. Toffe sfeer. Intro duurde alleen veel te lang voor m'n gevoel. Synth gaat me net iets te open soms, net te trancy. Later in de track als de acidlijn het overneemt heb je me weer te pakken ;)

De mix is iets te lief. Mag wat punchier. Wel lekker old scool dit :)


Al met al een leuke inzending!
 
Niet echt mijn muziek maar staat al een week in mijn twijfelmapje, dus er zit toch iets in dat me blijft boeien.
Toch nu ik 'm weer luister duurt het wel erg lang voor er echt iets komt. De acid lijn is lekker maar niet genoeg om 'm op repeat te zetten.
 
Ik ben niet zo van de trens maar dit kan ik wel aan, denk ik. Er is inderdaad wel veel meer uit te halen. De ingrediënten zijn oké maar de hoeveelheden bla bla bla… +1
 
Back
Top