jayoverdose - Pas op, achter je!!!!

Ik loop in gedachten al door een donkere achterbuurt van pak hem beet een willekeurige Duitse stad met druilerig weer en van die glimmende straten :) Wachtend op die messentrekker :D
 
We hebben wat met messen tegenwoordig :P

Ik vond het een mooie plaat.. mooie geluiden, fijn afgemixed en gemasterd.. knap gedaan, ik heb ervan genoten, lekkere duistere geluiden ook. Well done ;)
 
Het geluid en de sfeer schetst idd helemaal het beeld wat de titel doet vermoeden.. alleen duurde het wel wat lang voordat het laatste thema kwam.. (ik had allang dood kunnen zijn).. en enkele tientallen seconden later was het ook ineens voorbij. :D

Qua sounds erg oké. Hij grijpt me niet echt als track of song.. maar als soundtrack is ie wel erg vet!! :okdan:
 
We walked in the cold air
Freezing breath on a window pane
Lying and waiting
A man in the dark in a picture frame
So mystic and soulful
A voice reaching out in a piercing cry
It stays with you until

The feeling has gone only you and I
It means nothing to me
This means nothing to me
Oh, Vienna

Maar dan zonder tekst :)
 
Wow, heeel gaaf! Suspense it is...

My vote you have...
 
Ja hoor, machtige sfeer en op zich echt iets voor een synth forum contest.
Maar als we toch verzoekje aan het indienen zijn voor de 2.0 versie; mag de "snare" iets minder monotoom en prominent?
 
Ik hoor de serie Miami Vice, (spannende scène als ze de boeven gaan arresteren) de snare mag voor wel iets luider misschien met een tom eronder! Lekker!!
 
ben het met sb-six eens dat de mix niet tot zijn recht komt, verder wel lekker dark
maar geen topper imho
 
Back
Top