Marc - Where the light left me (feat. Laura James)

Marc

Ouwe rot
Lid sinds
28 april 2004
Berichten
1.297
Hallo Synthforumgenoten,

Gezien mijn deelname aan de afgelopen 'Cunttest' zo'n succes was dacht ik ook maar eens een keer aan deze mee te doen.

Ik hoor in ieder geval dat de concurrentie moordend is :)

Enfin, deze wat duistere track met zangbegeleiding van Laura James heb ik gekozen als inzending.
Ik wens iedereen een fijne contest toe en alvast fijne feestdagen !
 

Attachments

  • Marc - Where the light left me (feat. Laura James).mp3
    8,2 MB · Bekeken: 120
Dit is toch wel een van de mooiste inzendingen die ik heb gehoord, verwachte soms de vocaal op een andere plaats in het verhaal maar het klopt allemaal gewoon. klein dingetje is dat ik haar aan het einde nog een keer terug had verwacht (zoals het laatste woord voor het afscheid)

Heel mooi ingetogen, mooie vocalen (die kunnen volgens mij een nummer maken of breken)
Mooi
 
Klinkt allemaal wel profi maar, boeien doet het me niet.
Mijn hemel! Waarom zo makkelijk. Waarom niet iets uit zo'n synth durven toveren dat anders is.
Zit ik hier dan voor de kat de kudt te werken ozfo"?
 
Toen je hem in de tracks sectie postte, vond ik hem al geweldig. En nu nog steeds. Prachtig stuk muziek! En onthoud: Deze contest gaat over wie de beste track maakt en niet zozeer over wie de meest andere dingen uit z'n synth kan toveren. En ik denk dat deze track heel erg in de buurt komt ;).
 
Dit is toch wel een van de mooiste inzendingen die ik heb gehoord, verwachte soms de vocaal op een andere plaats in het verhaal maar het klopt allemaal gewoon. klein dingetje is dat ik haar aan het einde nog een keer terug had verwacht (zoals het laatste woord voor het afscheid)

Heel mooi ingetogen, mooie vocalen (die kunnen volgens mij een nummer maken of breken)
Mooi

Bedankt man! Jouw productie is ook echt top dus waardeer dit enorm :) En nu je het zegt.. Wellicht had ze aan het eind nog even een keer terug kunnen komen.. ach.. Ik kan nu niet meer terug ;)

Klinkt allemaal wel profi maar, boeien doet het me niet.
Mijn hemel! Waarom zo makkelijk. Waarom niet iets uit zo'n synth durven toveren dat anders is.
Zit ik hier dan voor de kat de kudt te werken ozfo"?

Zo... Dat is duidelijke taal :dubbel:
Ik heb met deze track inderdaad de kracht in de eenvoud proberen te leggen en niet in de resonantie,lfo of wobble knop daar heb je dan wel weer gelijk in ;)

Toen je hem in de tracks sectie postte, vond ik hem al geweldig. En nu nog steeds. Prachtig stuk muziek! En onthoud: Deze contest gaat over wie de beste track maakt en niet zozeer over wie de meest andere dingen uit z'n synth kan toveren. En ik denk dat deze track heel erg in de buurt komt ;).

Nogmaals dank doctor en ik zie deze track gezien de concurrentie zeker niet als een kanshebber, want mij persoonlijk begint deze al flink te vervelen haha

Beetje bjork achtig
Goed gedaan strakke sound
Niets aan veranderen zo laten en uitbrengen !

Bedankt voor het compliment! Uitbrengen?? haha
 
mooi plaatje, niets aan op te merken. Stem zit goed.. Alleen die "percussie-tok" werd een beetje teveel, die kon je ook automaten op delay ofzo. Succes met de contest ! :)
 
Zit met de P6 over je track heen te spelen en vind het telkens jammer dat de track is afgelopen. :D
 
Qua mix zijn er wellicht nog wel kleine verbeterpuntjes, maar de song is gewoon goed en de vocalen zijn echt TOP!
Mocht je toch tips willen voor versie 2.0 (die je binnenkort gaat uitbrengen :) ) :
-die "percussie tok" is toch wel wat monotoom en klinkt vooral te artificieel.
-de pads zijn wat dun gemixed, van mij had daar wel wat meer laag of iets van een chorus in gemogen.
 
Qua smaak is deze voor mij toch wel de meest aangename track om te blijven luisteren.

Mijn vote dit jaar gaat voorlopig hierheen. :)

Tip: Maak er als je tijd hebt nog een leuke clip bij en gooi het op Youtube!
 
@Marc:
Bij nadere beschouwing had ik mijn mening wel wat kunnen matigen.
Je incasseert het in ieder geval wel met verve.

Geen Probleem hoor.. Eerlijkheid duurt het langst en deze track tenslotte maar 4 en een halve minuut :D

Hypnotiserend goed!

Top track, mooie zang. Erg prettig allemaal!

Hartstikke bedankt mannen !

mooi plaatje, niets aan op te merken. Stem zit goed.. Alleen die "percussie-tok" werd een beetje teveel, die kon je ook automaten op delay ofzo. Succes met de contest ! :)

Ben helemaal eens met wat Gloomer hier schrijft.

Mooi!

Cheers,
Exo. :mega:

Mooie track, met een pracht zangstem! Maar maak ook eens een versie zonder drums..., zal je verbazen welke kracht het nummer dan krijgt.

Qua mix zijn er wellicht nog wel kleine verbeterpuntjes, maar de song is gewoon goed en de vocalen zijn echt TOP!
Mocht je toch tips willen voor versie 2.0 (die je binnenkort gaat uitbrengen :) ) :
-die "percussie tok" is toch wel wat monotoom en klinkt vooral te artificieel.
-de pads zijn wat dun gemixed, van mij had daar wel wat meer laag of iets van een chorus in gemogen.

Deze track is 'een knipsel' uit een 'live jam' die ik een tijdje terug heb gedaan (zie video beneden) en verder geen heftig programmeerwerk.. Wellicht dat de eentonigheid (percussie tok) daar dan ook een beetje de oorzaak van is.. Als ik eenmaal aan het opnemen ben dan vergeet ik wel eens wat af te wisselen haha.

Bedankt voor de het luisteren en de comments mensen !

Bedankt. Heel fijn. :)

Zit met de P6 over je track heen te spelen en vind het telkens jammer dat de track is afgelopen. :D

Qua smaak is deze voor mij toch wel de meest aangename track om te blijven luisteren.

Mijn vote dit jaar gaat voorlopig hierheen. :)

Tip: Maak er als je tijd hebt nog een leuke clip bij en gooi het op Youtube!

Bedankt Champ !

Toch niet met die P6 die je te koop hebt staan.. staat zo afgedankt dan dat compliment :D
Geintje uiteraard en ben blij dat ik voorlopig 1 vote heb :)
De videoclip (waar de inspiratie voor dit nummer vandaan komt) staat al een tijdje op Youtube trouwens.

 
Mooie vocaal! De begeleiding vind ik wat te braafjes voor zo'n mooie song, wel goed gedaan verder.
 
Dat doet mij een beetje aan een kruising tussen phill collins en een new wave act.
 
Back
Top