Man-T - Look around

ano150122

Gedeactiveerd account
Lid sinds
1 januari 2004
Berichten
2.363
Deze keer maar iets wat niet op het laatste moment in elkaar gedraaid is.
Ik had de luxe om het moeilijk te hebben met kiezen wat ik zou gaan insturen, dat is me nog nooit overkomen.
De keuze is uiteindelijk gevallen op deze track, omdat ik er zelf lekker vrolijk van wordt als ik hem hoor. Ik hoop dat voor jullie dat ook geldt. Bedankt voor het luisteren en succes allemaal met je eigen tracks, ik heb al zorgwekkend veel indrukwekkends gehoord inmiddels, dus de overwinning, daar heb ik geen enkel vertrouwen meer in :D
Maar daar gaat het ook niet om natuurlijk. :)
 

Attachments

  • look around.mp3
    3,8 MB · Bekeken: 145
Laatst gewijzigd:
Hoewel ik al tracks van je heb gehoord die me meer raken dan deze, is het wel een prettig in het gehoord liggende track. En ja, ik word er ook wel vrolijk van (ondanks de grijze wolken die zich samenpakken boven m'n huis. Mix is overigens prima. En dat slot is hilarisch :D.

Die pads die de akkoorden spelen doen me wel trouwens wel wat denken aan die Nederlandstalige bands uit de jaren 80. Mooi :okdan:
 
Thanks voor de reacties en het luisteren mensen !

Marcmarc: Iets minder eerlijk mag ook wel hoor ;)

Nee hoor, eerlijk is okee :)
 
Allereerst van harte bedankt voor je feedback (mijn eerste feedback) op mijn track Main Core, leuk om te lezen, dank je wel.

Dan jouw track kan ik goed pruimen, ik zou zulke melodielijnen niet kunnen schrijven, dus dat is goed gedaan. Ook de keuze van geluiden vond ik goed, maar hij mocht gerust wat langer duren. Veel succes met de contest ! :)
 
Marcmarc: Ach we ( tenminste ik wel) zeggen allemaal wel eens iets waarvan we achteraf denken dat het anders kon. Dat je er op terug komt zegt meer over je dan de opmerking zelf :) No hard feelings hoor.

Exo en Peter:: thanks !
 
Leuke track, misschien de lead iets met meer pitch bend spelen? Vind m nu zo iel/makkelijk. (Vind ik dan he)
 
Leuke track, misschien de lead iets met meer pitch bend spelen? Vind m nu zo iel/makkelijk. (Vind ik dan he)

Thanks ! ja die lead heb ik in de solo op het eind nog wel veel met modulatie en pitchbend onder vuur genomen, maar in de eerste lead melodie niet zo inderdaad. Sorry ! :)
 
De eerste fractie van een seconde dacht ik, "wat ? Why van Annie lenox"? :P Nee maar heel plezante beat en leuke synth groves:)
 
hmm ja het pakt me niet echt op de 1 of andere manier. Maar dat zegt meer over mij dan over de muziek, want die zit denk ik wel goed in elkaar
 
Ik mag dit wel. Akkoord doet inderdaad aan Klein Orkest denken om vervolgens meer de Aphex Twin kant op te gaan. Luistert makkelijk weg.
 
Nice track! Ik mag het wel: niet te veel gedoe en lekkere melodieën. Gedoe moet je aan remixers overlaten. :)
 
Back
Top