SB-SIX - Let go ft Sarah Fall

Het Klinkt lekker en profi. Met zo'n zangeres klinkt het allemaal net echt! :P
Thanks, Ja tis toch echt op een zolderkamertje opgenomen :)

Goed gedaan! Hoewel het niet echt mijn genre is heb ik de track met gemak tot het einde uitgeluisterd.
De zang vind ik ook heel goed (klinkt pro zoals reeds vermeld) en de productie is zeer netjes!
nou da's een leuk compliment, dank!

dat swingt goed, alhoewel ik die constant brommende baslijn niet zo altijd prominent afwezig zou hebben, maarja das een kwestie van smaak.
moar bass :) ben dol op veel laag maar moet me misschien soms wat meer inhouden ja :)

Mooi geproduceerd en een goede groove met veel subtiel tikjes waar ik erg van hou. Voor de rest vind ik het verschrikkelijke muziek..
Haha ja dat kan natuurlijk :)

jammer dat het zooooo swingt, beetje swing top, alles op 85% argh
klinkt wel profi!

flinke brom op het eind trouwens
Is volgens mij 62%, 85 zou ik niet durven :)
 
Tja het lukt wel een beetje om qua ritme het standaard 4X4 te ontsnappen. Maar aangezien je verder wel alle cliche's gebruikt, zou ik zeggen doe dan maar 4x4 en gaan met die banaan ;)

Maar ok goed nummer verder! klinkt pro, kan zo in de club op de draaitafel.
 
Het komt op mij over alsof de zang in een total andere toonsoort zit dan de synths. Alsof ik 2 nummers door elkaar hoor.
 
Vind de vocalen niet passen, geheel klinkt als disclosure aan de narcotica, dus geef dat maar niet door;)
track zelf vind ik heel tof, swingt de pan uit, hats klats, lekker!
 
Ik vind het een verrassende track, dat 'ie er soms net naast lijkt te zitten maakt het wat minder glad en vind ik wel leuk. Zou zelf misschien hier en daar wat extra fx op de stem gooien,maar daar ben ik nu eenmaal zelf een sucker voor.
 
doet mij wat denken aan dat robin S van de 90's maar dan met een underground touch.
 
Toch nog maar een stem van mij.. er is helaas geconstateerd dat ik zelf ook niet helemaal zuiver zing :D
De track vind ik wel erg te gek.. en goed gedaan.. misschien meet ik door de zang met 2 maten en dat moet ik natuurlijk niet doen... :walker:
 
Ik mag die funkie korte nootjes wel, vanaf begin. Goeie mix! De vocals, dat is niet mijn stijl maar je zo nog
meerdere versies kunnen denken, wat natuurlijk veel gedaan wordt.
Nice bass, songstructuur is ook dik in orde.
 
Swingt de pan uit! Niet echt mijn ding. Vocal meh :P
De bas, volgens mij ben ik een van de weinige. Hoewel ik het idee van de bas super vind. Hoe ie opkomt en lekker wobbelt. Maar het linkt voor mij af en toe enorm vals of in ieder geval niet in samenhang met de rest. Dit kan misschien komen door de enorme hoeveelheid boventonen die in de bas zitten soms. Een van de lagen is misschien iets té detuned ofzo.

Dunno, volgensmij ben ik de enige dus wellicht licht het aan mij :D. Klinkt verder profi-lofi, af, als een track.
 
Muziek vind ik tof, mooie geluiden maar vocals moet ik aan wennen, denk ik. Voordeel van de twijfel door de rest van de productie. Stem!
 
Back
Top