fatclap - Go Back

Ik heb er voor gekozen om alleen het zinnetje "Go Back" terug te laten komen ook omdat dat het minst irritante gedeelte van de originele vokalen zijn. En omdat het de Songnaam is.

Een beter compliment dan dat deze beter dan het origineel is kan ik niet krijgen. Dank Gloomer :)
 
Dit klinkt net alsof een paar mensen van 70's disco geteleporteerd zijn naar de 21ste eeuw en een voorloper van daft punk hebben gemaakt :)
 
Dat was zo'n beetje mijn insteek CosmicDreamer.. go back to the 70's maar ook go back to the 90's.

Ik heb alle aanmerkingen en tips op dit nummer van de SF leden ter harte genomen en een bewerkte versie gemaakt.
Na de uitslag zal ik die in de tracks sectie op het forum plaatsen.
 
Stuur me maar een berichtje als je de uiteindelijke versie wilt horen.
Wel jammer dat ik die niet meer kan indienen maar aan de andere kant was die uiteindelijke versie er ook niet geweest als ik mijn nummer niet op deze contest had ingediend.

Dus hoe het ook uitpakt, ik ben in elk geval blij dat ik meegedaan heb.

de aanpassingen zijn:
- vokalen toegevoegd
- beter einde
- betere panning en eindmix

Met dank aan de tips van SF leden
 
Versie 1 is al leuk, dus dat belooft veel goeds
Kan je niet gewoon de nieuwe versie hieronder posten?
Laat maar horen die hap!
Wel een beetje tegen de regels van een contest in maar kom ... het was kerst
 
Erg toffe track! Acid brengt natuurlijk als risico met zich mee dat het al snel enorm generiek klinkt; een trucje dat al volledig is uitgemolken in alle mogelijke variaties. Jouw track bewijst dat het wel degelijk op een frisse manier kan. Een lekkere, funky, pakkende track :okdan:
 
Dank voor de complimenten wederom.

Voor mij is niets heilig inderdaad. Alles wat mensen heilig verklaren leidt alleen maar tot ellende.

Zoals de Paus die ons de middeleeuwen in wil trekken, de baardprofeet waar we na 1500 jaar nog steeds mee in oorlog zijn en dat zogenaamde heilige land rechts onderaan de middelandse zee waar ik verder niets over hoef te zeggen.
 
Back
Top