1V/oct - VCO Reggae

jaja, een beetje je stem goed praten (die je nu niet meer kan terug trekken).. volgens mij ben je het gewoon met mij eens =)

wat zit je hier nou te trollen joh?

je begrijpt toch wel dat dat hele goed gejat verhaal een excuus is he?
 
Ik vind het persoonlijk niet bijster origineel juist (los van waarmee het is gemaakt). En das overigens helemaal niet erg. Verbaas me wel een beetje dat dat de algemene consensus is. Dit soort tracks werden regelmatig op de academie (waar ik studeerde) gemaakt voor de lol :). Vaak ook reggae (leent de stijl zich nu eenmaal goed voor). Maakt het niet minder leuk overigens.

En maakt het niet minder grappig, en muzikale kwaliteit en de tekst is gewoon top. Maar misschien dat men wel een beetje overdrijft over hoe origineel dit wel niet is ;). Hoewel dat natuurlijk rete subjectief is bedenk ik mij nu, of in elk geval afhangt van waar je bekend mee bent :P
 
ik denk niet dat popuhilariteit van deze monster hit van 1 V/oct iets te maken heeft met
zeer knap, muzikaal en steen goed en onwijs vette sound en orginele 'never-heard-of' track,

maar meer dat het gewoon aanstekelijk is/klinkt/ werkt en dan geef je spontaan een punt!

en zo worden soms mensen ook heel rijk op deze aardkloot met een simpel liedje :P
 
ik denk niet dat popuhilariteit van deze monster hit van 1 V/oct iets te maken heeft met
zeer knap, muzikaal en steen goed en onwijs vette sound en orginele 'never-heard-of' track,

maar meer dat het gewoon aanstekelijk is/klinkt/ werkt en dan geef je spontaan een punt!

en zo worden soms mensen ook heel rijk op deze aardkloot met een simpel liedje :P

Juistem de buistem!
 
Ik heb besloten om maar 1 stem uit te brengen en jij krijgt hem maat :)
Had het al eerder gezegd, maar alles is cool aan deze track!
Je stem hier is meesterlijk, je synth klinkt lekker rauw en het feit dat je deze zelf hebt gebouwd maakt jou voor mij de winnaar.. Het is tenslotte het Synthforum.

Cheers !
 
Voor mij is deze toch ook wel de grootste winnaar denk ik :D

Dikke punten op orginaliteit, sounds en inhoud! :okdan:
Thanks dreamer!

ga je nu al weer terug naar Jamaica?
Ja, King Sunny Spliff heeft me gevraagd zijn nieuwe album in te zingen. :engel: Maar ik kom wel weer terug hoor.

Ik vind reggae de verschrikkelijkste muziek die er bestaat. Dus geen stem van mij. Maar stemmen genoeg al zie ik. ;)
No hard feelings.:)
 
Laatst gewijzigd:
Nice track. Ik mis alleen een bubble organ bij de rest van de instr.
Kijk, dat krijg je er van als mensen zonder verstand van reggae (ik dus) reggae gaan maken. Ik heb nl geen idee wat een bubble organ is of hoe die klinkt.

Hilarisch en mooi uitgevoerd! :-D
Thanks Scep!

ik denk niet dat popuhilariteit van deze monster hit van 1 V/oct iets te maken heeft met
zeer knap, muzikaal en steen goed en onwijs vette sound en orginele 'never-heard-of' track,

maar meer dat het gewoon aanstekelijk is/klinkt/ werkt en dan geef je spontaan een punt!

en zo worden soms mensen ook heel rijk op deze aardkloot met een simpel liedje :P

Ik denk inderdaad dat dit het goed samenvat. Mensen, luister naar MarsMusica! Ook vooral naar dat laatste deel van die een-na-laatse zin! :D
 
Txt is geniaal alleen daarom al mijn stem.:)
Muzikaal leuk in elkaar gezet, rekkie is best wel lastig in de muzieksoort te maken.
En een hele dikke :0
 
Ik heb besloten om maar 1 stem uit te brengen en jij krijgt hem maat :)
Had het al eerder gezegd, maar alles is cool aan deze track!
Je stem hier is meesterlijk, je synth klinkt lekker rauw en het feit dat je deze zelf hebt gebouwd maakt jou voor mij de winnaar.. Het is tenslotte het Synthforum.

Cheers !

Wow! Bedankt Marc, deze stem is me heel veel waard! :halleluja Ik moet alleen wel oppassen dat ik niet naast mijn schoenen ga lopen van al die complimenten. Straks krijg ik nog kapsones! :)
 
wij verwachten van jou , als je uiteindelijk als de winnaar eindigt, natuurlijk wel
een stuk van 2 uur:

VCO, de musical
 
Kijk dit filmpje maar eens: https://www.youtube.com/watch?v=1ZnZCTFceUU

Door de speelse organ erin te gebruiken wordt je track veel breder aangevuld...

Ok duidelijk. Het is overigens wel zo dat het spelen van een akkoorden schema op een monophone modulaire synth natuurlijk best een gedoe is, al helemaal op die brakke houtje touwtje synth van mij. Je kan natuurlijk 3 oscillatoren in een akkoord stemmen maar de meeste schema's hebben zowel majeur als mineur akkoorden. Dat gaat dus niet echt lekker. Dan komt er ook nog eens bij dat ik destijds mijn oscillatoren niet goed gestemd kreeg vanwege de slechte keyboard controller die ik toen gebruikte. Het resultaat was dat een goed gestemd akkoord alweer vals klonk als je het een octaaf hoger aansloeg. Lekker bubbelen was er dus niet echt bij. :)
 
als je dan straks misschien(?) deze contest wint, dan zou ik gewoon een flesje bubbels open trekken!

probleem opgelost! :-D
 
Back
Top