j. baars - sesame street

Ja Man, iedereen die half dronken is op een zondag morgend, 6uur,
en die nog ni naar huis wil, die wil daar op proberen te shaken denk ik,, hehe,,
Congrats,,:mega::mega:
 
Ik stel me zo voor, dat ik op een mooie zonnige dag op een leuk festival sta, biertje in mijn hand, te genieten van de mengeling van geluiden die tot mij komen van de diverse podia om me heen! Voelt best lekker.... Is het al zomer? Eeeeh... Succes met je inzending :biertje:
 
Eeehh , ja...... eeehh.. :) .. ik ben even sprakeloos.
Wat moet ik hier nu van zeggen ? ... in ieder geval tof dat je mee doet dit jaar.

tsja, het is nutuulk niet allemaal Jantje Smit op de synth..

:D Attack of the Zappa's :D

meer Zappa Kills Zappa

Ik weet het deze keer ook even niet zo goed
:D
dat valt mij nou weervan je tegen DR.....:D

Weetje, ik denk dat muziek helemaal niks voor jou is.
nee , daarom doe ik dit al 40 jaar....:dj:
Aaaah! Die fijne geordende wanorde van Sesamstraat :D.

jij hebt het helemaal door.

zoals jullie misschien wel weten hoeft muziek voor mij niet makkelijk in het gehoor te liggen, of mooi te zijn.
dat wordt al zat gedaan, bij deze....

:mega:

Cheers,
Exo. :mega:
 
heeft dit dan iets met Zappa te maken?

nou alles, ik durf zoiets neer te plempen, ik ben niet bang om mijn experimenten te delen met anderen, net zoals zappa.

maar bij jou is dat anders , he?
het woord zappa valt, zonder dat het betrekking heeft op jou, moet pijn doen, kennelijk...:D

:peukie:
 
Jeroen snapt mijn opmerking :okdan:
@ Roland, niet bekend ben met Charles Ives (dat even gaat napluizen)

Charles Ives probeerde oa de klank van de drukke stad met verkeer en alles,
uit te beelden dmv orkestklanken

ik snap je opmerking ook maar Zappa heeft niks te maken met zo maar wat chaotisch experimenteren en dan de ontstaande rommel/brij tonen aan zn publiek, Zappa was een groot kunstenaar met een grote creativiteit en een goede kunstenaar weet zn creatieve bezigheden zo te sturen dat er iets unieks uit voortkomt,
hij isoleert uit de chaos iets wat vast staat als een huis en de afval, de troep, de experimentele restafval smijt ie weg!

dit alles kan ik niet terug horen in deze inzending voor het SF contest
ik hoor vrij oppervlakkig gekozen, gespeelde lagen, structuren, harmonische en melodische elementen
dat is inderdaad leuk experimenten en daar is niks mis mee, maar voor mij is dit met Zappa vergelijken klinkklare onzin! :luv:
 
De titel zet je een klein beetje op het verkeerde been, maar op de één of andere manier kan ik de track zeker waarderen. Ik houd wel van dit soort akoustische omstandigheden :) En ik begrijp de Zappa associatie wel. Ik denk ook niet dat het een vergelijking is Mars, maar meer een omschrijving.
 
Ik krijg plots het gevoel van een Jihadist die me de keel doorsnijdt.. voelt niet lekker aan. En dit nummer dus ook niet. Missie geslaagd Baars ? :r
 
Back
Top