j. baars - sesame street

tsjonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge.
zo erg?
volgens mij heb jij dan dringend hulp nodig...:D

het is maar een moppie muziek hoor...

en , trouwens, wat heb jij tegen Jihadisten?
:peukie:
 
Ik had em al even beneden geluisterd vanavond maar dat vond mijn vriendin geen goed plan.. :D

Tja, wat er qua invloeden allemaal inzit weet ik ook niet maar het is zeer zeker weer een jazzy geheel.. :mega:

De vocal kan ik qua melodie in de compositie niet helemaal volgen.. maar als ik goed begrepen heeft zoekt ze zelf ook haar weg naar sesame street nog een beetje.. :D
Ik denk dat het wel zal loslopen als ik em nog een paar keer beluister. :)
 
het was oorspronkelijk een 4/4 vocal, die nogal zweefde qua tempo.
heb ik in een 6/8 gepropt, met alle gevolgen van dien....:D
toeters erbij geschreven, en wat synths toegevoegd, beetje water erbij, goed schudden, en voilla, een soort van track.
het is een trackje wat pas goed te pruimen is na 5 x luisteren...:D
( dan ga je ook dingen horen)

:mega:
 
Goede track. Enig puntje van kritiek misschien: Jammer van dat sesamstraat liedje daartussen door. De sample van sesamstraat zou ik meer gemanipuleerd hebben (knippen/plakken/reversen/ toon veranderen/ combineren, etc,...,) tot een volledige andere melodie. Maar bon, het idee is wel heel interessant.
 
Laatst gewijzigd:
het is maar een moppie muziek hoor...

en , trouwens, wat heb jij tegen Jihadisten?
:peukie:

Moppie muziek hoort niet thuis in een contest, dit is niet je beste track, dus je speelt het spel niet eerlijk.
Wat heb ik tegen Jihadisten ? Ze snijden verdomme je keel door zonder een gegronde reden. :frons:

Ik ben verdomd bang van W.O. III, en zeg nu niet dat het nog geen wereldoorlog is, want dat is wel zo.

Scared as hell. :?
 
ach ja, ik heb het even opgezocht op internet, van die jihadisten.
ik dacht dat het meer over leeuwetemmers ging, je weet wel van die beesten met zon lange snuit die dol zijn op mieren.
maar het schijnt dat het vervelende mannetjes te zijn die als je even niet oplet iedere keer je keel doorsnijden.
maar goed, we dwalen weer af.....
:mega:
 
Ik vind ook dat jihadisten tegenwoordig in een veeeel te kwaad daglicht worden gezet.
Het zijn ook maar mensen hoor.
Hou zou jij het vinden als ze iemand van jouw clubje beledigen die al meer dan 1600 jaar dood is.
Ik zou ook razend worden.

Over je inzending.. ik kan humor altijd wel waarderen.
Ik zou het toejuichen als dit de beste track van 2015 wordt.
 
Terechte verwijzingen naar Ives en Zappa.
Track getuigt van muzikaal instinct.
Had best wat langer mogen duren.
:okdan:
 
Zappa = Zappa = Zappa = Zappa.

Fantastisch hoe je die feel van (vooral wat latere Zappa) periode weet te vangen (vooral in de leads ...)
echt verdomde knap.

je mist tuulk wel ff een high tech drummer als Bozzio...Maar dit terzijde.

Ik vind het heel vet.

- Vocal voegt alleen echt niets toe, sorry.
Lijkt net of de buuf er doorheen loopt te blèren :D
 
Zappa = Zappa = Zappa = Zappa.



je mist tuulk wel ff een high tech drummer als Bozzio...Maar dit terzijde.

Ik vind het heel vet.

ik had hem gevraagd, maar hij kon niet....:D

maar bedankt allen voor het luisteren, en reacties...:okdan:
:mega:
 
Nu zit ik momenteel behoorlijk in een sesamstraatfase en was dus .... verrast.
Gelukkig kan ik daar juist heel vrolijk van worden, zonder te denken aan alle ellende op de wereld of discussies te beginnen over geniale doden.

Track zit eigenlijk ook stiekem best goed in elkaar.

In deze contest kansloos natuurlijk :D

Mijn stem heeft ie in ieder geval 8)
 
Back
Top