Exoterrestrial - Heading To The Sun.

Over kitsch gesproken!
Slappe hap! Gooi die knoppen eens open, man en doe eens een beetje raar!

Kitsch? You like it or you don't :D.
10420062_10153084537081585_5475210811942816262_n.jpg


Er is nog nooit een kok gevonden, die koken kan naar alle monden ;).
Ik een beetje raar doen? Dat wil je niet meemaken joh! :dubbel:.
Zoals je zegt beste MarcMarc: Het is altijd wat 8o).

Cheers,
Exo. :mega:
 
hey Exo, mooie en chille plaat, deed me wat denken, een mengelmoes tussen Vangelis en James Last.. Knap gedaan, maar ik vind persoonlijk dat er meer mocht gebeuren, zoals MarcMarc zegt : doe eens een beetje raar ;) Succes alleszins !!

Thanks Gloomer en.... zal ik dan toch maar voor een paar dagen m'n pilletjes laten? :D.

Cheers,
Exo. :mega:
 
Hij klinkt wel happy zeg :) en doet idd een beetje synthesizer greatest/Vangelis aan.. (en daar ben ik niet zo'n fan van geloof ik)
Toch vind ik de progressies en compositie wel mooi.. en zie het ontstaan ervan en het componeren helemaal voor me met al die Rm1x'en ;) :mega:

Thanks MacGyverGear!
Eén druk op de knop en alle RM1X'en komen tot leven :D.

Cheers,
Exo. :mega:
 
ik vin em mooi.
En dat ie binnen de lijntjes kleurt, dat is gewoon prima.

Vergelijking met Air is idd snel gemaakt.

-klinkt overigens ook erg fresh.
 
ik vin em mooi.
En dat ie binnen de lijntjes kleurt, dat is gewoon prima.

Vergelijking met Air is idd snel gemaakt.

-klinkt overigens ook erg fresh.

Voor een van de weinige keren heb ik inderdaad binnen de lijntjes gekleurd.
Ze zijn er toch voor iets he ;).
Air... fresh.... dus, een frisse wind? :D.

Cheers,
Exo. :mega:
 
Toffe sounds, leuk akkoorden schema. Het heeft iets melancholisch, maar je doet er jammer genoeg veel te weinig mee. Het kabbelt gewoon voort waardoor de aandacht halfweg reeds verslapt. Probeer dat akkoordenschema eens te doorbreken bv, zoek een andere progressie, of laat het gewoon even vallen, kortom zorg voor de nodige variatie en dan kan je deze ook echt "af" laten klinken :)
 
vind de sound van die elektrische piano beetje te GM, had wel wat vuiler gemogen maar verder prima
 
Toffe sounds, leuk akkoorden schema. Het heeft iets melancholisch, maar je doet er jammer genoeg veel te weinig mee. Het kabbelt gewoon voort waardoor de aandacht halfweg reeds verslapt. Probeer dat akkoordenschema eens te doorbreken bv, zoek een andere progressie, of laat het gewoon even vallen, kortom zorg voor de nodige variatie en dan kan je deze ook echt "af" laten klinken :)

Ik hou dit in m'n achterhoofd beste Synthiboy.
Dank voor het luisteren :).

Cheers,
Exo. :mega:
 
Back
Top