Exoterrestrial - Heading To The Sun.

Exoterrestrial

Het zal je kind maar weze
Lid sinds
20 december 2009
Berichten
6.347
Locatie
of in?
Dit jaar veel gewerkt maar weinig op muzikaal vlak.
Het was wat zoeken maar heb toch nog eentje op het spreekwoordelijke schap gevonden.
Alles hardwarematig gemaakt.
Het mogen dan nu warme dagen zijn voor de tijd van het jaar, ik kijk steeds uit naar zonniger tijden :D.
Enjoy!

Cheers,
Exo. :mega:
 

Attachments

  • Heading To The Sun.MP3
    9,6 MB · Bekeken: 177
Last edited by a moderator:
Het eerste dat me opvalt is de progressie. Die klinkt zo vertrouwd, maar ik heb geen idee waarvan. Misschien doet het me een beetje aan Air denken, ook qua algehele sfeer. Dapper dat je met een bepertk akkoordenschema werkt, je weet m'n aandacht toch telkens vast te houden. Heel prettige sfeer ook. Ik krijg een beetje het idee dat toch alles nog wel goed komt of zo :).

Mooi dat je weer meedoet Exo. :okdan:
 
heel fraai, gaat het goed doen in deze competitie.
 
Het eerste dat me opvalt is de progressie. Die klinkt zo vertrouwd, maar ik heb geen idee waarvan. Misschien doet het me een beetje aan Air denken, ook qua algehele sfeer. Dapper dat je met een bepertk akkoordenschema werkt, je weet m'n aandacht toch telkens vast te houden. Heel prettige sfeer ook. Ik krijg een beetje het idee dat toch alles nog wel goed komt of zo :).

Mooi dat je weer meedoet Exo. :okdan:

Alles komt goed beste Dr ;).
Inderdaad, ik voel het ook als vertrouwd aan.
Air? Wel dat beschouw ik als een kompliment :).

Dank voor het luisteren beste Dr Van Lansberg en het is een genoegen er weer bij te zijn :W.

Cheers,
Exo. :mega:
 
Dit is nou waar ik aan denk als iemand het woord 'synthesizermuziek' gebruikt.
Niet mijn smaak qua stijl, maar das alleen maar mijn smaak. Die is niet van belang. Qua al het andere heel tof gedaan !!
 
Leuk dit!

Moet inderdaad denken aan Air met een onsje Synthesizer Greatest erbij :)
 
hey Exo, mooie en chille plaat, deed me wat denken, een mengelmoes tussen Vangelis en James Last.. Knap gedaan, maar ik vind persoonlijk dat er meer mocht gebeuren, zoals MarcMarc zegt : doe eens een beetje raar ;) Succes alleszins !!
 
Hij klinkt wel happy zeg :) en doet idd een beetje synthesizer greatest/Vangelis aan.. (en daar ben ik niet zo'n fan van geloof ik)
Toch vind ik de progressies en compositie wel mooi.. en zie het ontstaan ervan en het componeren helemaal voor me met al die Rm1x'en ;) :mega:
 
Back
Top