[Snippets] - Deel 1

Een poging tot trip hop

Een poging tot trip hop

Duurt ongeveer een minuutje

 
Origineel geplaatst door Almeros
Hey lui... als je zelf een snippet neerzet... misschien moet je dan ook ff wat commentaar op elkaar geven?? Lijkt me wel zo netjes toch :) En anders heeft deze thread totaal geen nut natuurlijk!

Dan wordt het hier een zooitje! :D
 
Origineel geplaatst door Unic
Dit klinkt erg goed, Heeft veel van BBE weg, weet niet of je die cd kent van hun, maar het kan er zo op.

heejjj...thanx! ik ken BBE niet, maar daar gaat verandering in komen!
 
@ikke > die guitar is wel geinig..daar kan je een lekker wazig nummer van bouwen

@tim > hardstyle is niet mijn ding, maar, klinkt wel grappig ook, beetje 80's achtige invloeden door je track heen (die piano) maakt het wel luchtig. maar de mix klinkt niet heel goed zeg maar.

ik heb een update van mijn spacedsnip...

www.smokeandnoise.com/sounds/spaced_eighty.mp3

oja..na de eerste 16 maten verspringt het stuitergeluidje op een 'typische manier' niks vaan aan trekken, track begint pas eigenlijk na 16 maten, je hoort zeg maar een intro wat nog niet af is...hihi :D

oja..enne graag zou ik adviezen krijgen wat betreft de mix en zo...
 
heeeezj..

ben ook bezig aan een trakkie, voor het eerst een beetje in hedendaagse stijl.. of loop ik al weer achter..

www.smokeandnoise.com/sounds/greenlife.mp3

ps: oja.. die basedrum roffel in de break is niet de bedoeling.. dat is iets 'raars'.. dat je het weet
 
Origineel geplaatst door demian
@ikke > die guitar is wel geinig..daar kan je een lekker wazig nummer van bouwen

@tim > hardstyle is niet mijn ding, maar, klinkt wel grappig ook, beetje 80's achtige invloeden door je track heen (die piano) maakt het wel luchtig. maar de mix klinkt niet heel goed zeg maar.

ik heb een update van mijn spacedsnip...

www.smokeandnoise.com/sounds/spaced_eighty.mp3

oja..na de eerste 16 maten verspringt het stuitergeluidje op een 'typische manier' niks vaan aan trekken, track begint pas eigenlijk na 16 maten, je hoort zeg maar een intro wat nog niet af is...hihi :D

oja..enne graag zou ik adviezen krijgen wat betreft de mix en zo...

Tjonge hoe kom jij nu weer hier terecht??? Is de melding die ik krijg....humor!! maar wil dus iets horen:)
 
Origineel geplaatst door demian
spaced_eighty moet nu zijn -> www.smokeandnoise.com/sounds/spaced_elevator.mp3 -> is inmiddels het snip niveau ontstegen.

op www.smokeandnoise.com kun je al mijn tracks luisteren.

btw: wat vind je van mijn snipje greenlife?

thnx btw voor het luisteren :)

Jij maakt lekkere muziek hoor!:okdan:

een eigen stijl met een mengelmoes van oude en nieuwe ideen en sounds.... petje af...er staan er wat op mijn hardeschijf...

Ik vind greenlife niet mijn favourite...vind het te weinig persoonlijkheid hebben nog...wel een leuk gebruik van de arpegio.
 
Back
Top