[Snippets] - Deel 1

Klinkt goed vind ik.

Origineel geplaatst door demian
Hier een snippet, ben aan een nieuw nummertje bezig, wil graag weten wat hier het best bij zou kunnen.

Kweenie, een pad ?? Ik zou hem alleszins verder afwerken...
 
...jullie hebben allemaal al halve tracks gepost! Klinkt goed, afmaken die hap! 8~

@demian --> iets van funk erbij?

ik heb zelf nog een uit de handgelopen drumbreak, ik ga em niet afmaken, maar misschien wel nog verknippen en hergebruiken. De drums komen merendeel uit de mam adx1 (analoog cheap drumdoosje), bijgestaan door nog een klein beetje percussie uit de rm1x. Alleen compressie op de kick (behringer woohoo), verder geen compressie. Snufje reverb, en hupsakee, freaken met de delay.



:dj:
 

Attachments

  • drum_snip.mp3
    852,8 KB · Bekeken: 83
speurtocht naar onontdekte sounds

speurtocht naar onontdekte sounds

Hier van mij een korte electronische zoektocht naar aparte sounds :

 
zpefiles snippets

zpefiles snippets

zpe: world wide war


hier zijn mijn snippets, preview styles: hiphop:hardstyle:trance:hardcore


ko3l

www.zpefiles.tk
 
@demian: Vette sound! Afmaken gewoon... misschien nog wat meer details?

@Bass: Lekkere synthsound track... Ook vet... misschien een goeie hook erbij?

@ko3l: niet echt snippets...meer reeds afgemaakte nummers toch? Maar wel relaxed...


En de rest... sjah...dan blijf ik bezig ;) Maar wel veel experimenteel... das kewl... niet altijd mooi... maar wel kewl :D
Kzal zelf ook nog wat plaatsen... want ik ben wel iemand van de snippets die dan (evt.) motivatie kan gebruiken om iets af te maken ;)
 
Nou meteen maar 3 snippets dan:

House iets... -> Vraag me af of de bassmelo niet te standaard is, en of de boel niet eigenlijk te saai is...

Klassiek drama ;)

Bigbeat idee


Graag jullie comments (voordat ik m'n buren er nog meer mee ga vermoeien :))... zeg gerust als je het niets vindt, maar ook graag waarom
 
Nog geen titel :D

Nog geen titel :D

Hier een probeerseltje van mij, waar ik wel lekker over voel.

KLIK HIER

Let niet teveel op de drums, die moeten nog vervolmaakt, die dienen nu alleen nog als basis. Laat maar weten of ik hier mee verder moet of niet... ;)
 
Origineel geplaatst door Almeros
Klinkt spannend! Maar na 3 minuten heb ik nog steeds het idee dat ik naar het intro aan het luisteren ben... maar misschien is dat je bedoeling?

Niet helemaal de bedoeling. Heb wel eens vaker de onbewuste neiging die intro's (te) lang te maken. Het arrangement moet ook nog aan gewerkt, maar fijn dat je me daar nog even aan herinnert. :)
 
Hier een (bijna klare) snippet van mij:

http://members.lycos.nl/syntagmasounds/newpreview.3pm

Even renamen naar mp3
Het is het themanummer voor een feestje dat a.s. vrijdag gehouden wordt. Ik ben gevraagd het te maken.
Ik heb alleen niet zulke goeie boxen, dus zouden hier ALSTUBLIEFT mensen even naar willen luisteren op goeie monitors als het kan? Want ik wil niet vrijdag voor lul staan dat opeens de melodie te zacht is, en de kick te hard en dat de hele track te dof is enzo :P

Bedankt alvast!!
 
Jemig wat een dikke bullshit, Lycos ziet een toename van het gebruik van mn Lycos account en daarom sluiten ze hem 24 uur af :( :confused: Wat een onzin zeg! Weet iemand een betere host? Want Lycos doet ook al moeilijk over mp3s..
 
Back
Top