[Snippets] - Deel 1

snippie gemaakt met Cubase, Waldorf Pulse en Juno 106 en Drumatic, kan dit een beetje door de beugel ? Vooral qua mix dan, arrangement kom ik wel uit altijd :)

klikkerdeklik
 
idd behoorlijk psytrance.. die lead is gaaf! kewl!

hoe kan je nou in Vlissingen én in Nijmegen wonen trouwens??
 
Origineel geplaatst door forcesupreme
Een housey projectje wat ik met Daan (Dlux) mee bezig ben. Er komen nog sexy vocalen van ene Debra over heen...

Deze track komt, samen met de versie van Daan binnenkort uit op Phonetic Records (UK)

Er zitten nog wat fouten in en de bassline is wat te heavy denk ik...

http://bitpress.nl/~peter/docs/mp3/speakerpunks/shine_org2.mp3

Hoe doe je dit toch.. echt een hele lekkere sound! :okdan:
Bassline te heavy? Ik zou het niet weten, klinkt echt goed.

Vooruit, de break rond 3:50 klinkt misschien iets dunnetjes nog..
 
Origineel geplaatst door demian
Hoe doe je dit toch.. echt een hele lekkere sound! :okdan:
Bassline te heavy? Ik zou het niet weten, klinkt echt goed.

Vooruit, de break rond 3:50 klinkt misschien iets dunnetjes nog..

Thanks!

Track is zoiezo wat aan de lange kant (bijna 10min.!!)

Mja, die bassline heeft een behoorlijke sublaag geloof ik... Ik heb phonic p8a monitoren, daar klonk het allemaal behoorlijk goed op, tot dat ik de track over een sennheiser koptelefoon beluisterde...

Kan goed zijn dat die koptelefoon te veel laag weergeeft trouwens... En bedenk ook dat het een 96kbps mp3 is.
 
Origineel geplaatst door demian
snippie gemaakt met Cubase, Waldorf Pulse en Juno 106 en Drumatic, kan dit een beetje door de beugel ? Vooral qua mix dan, arrangement kom ik wel uit altijd :)

klikkerdeklik
Wellicht een loik padje er bij zoals dit.
 

Attachments

  • pulser3.mp3
    216,9 KB · Bekeken: 84
haha.. vind je het echt zo leuk? Heb alleen net de studio unplugged omdat het hier nogal chaotisch begint te worden en ik er orde in wil hebben..:stupid
 
Dit nummer was bedoeld als kutnummer.. maar ik denk dat ik uitgelachen wordt als ik hem daar post, dus beter mij hier uitlachen :D

Jonge Kaas
 
Toch maar in die andere thread plaatsen dan ?? 't is maar ene snippie ..


zoo slecht...? =(
 
Origineel geplaatst door forcesupreme
Demian... uuugh, das wel heeeel kaas ;)

hehe, ik schaam me er ook een beetje voor, ik ga deze track dus mooi niet af maken..
't was een uit de hand gelopen experimentje. (ik ken namelijk geen trens maken) :D


Ik heb ook weer iets:

Minimal/progressive/techhouse snipseltje:

http://bitpress.nl/~peter/docs/mp3/snip/proggyminimal.mp3

Zow begint meteen met een erg lekker ritme, diepe kick gebruik je, past er goed in.
tja. wat ken'k zeggen, alles is goed. Toppertje weer!
 
Origineel geplaatst door demian
hehe, ik schaam me er ook een beetje voor, ik ga deze track dus mooi niet af maken..
't was een uit de hand gelopen experimentje. (ik ken namelijk geen trens maken) :D
Ow het mischien neit per definitie slecht... al hoewel... ;)

nee grapje, het is meer dat ik zulke muziek niet trek. Het klinkt allemaal zo dood en statisch... Maar dat kan bij deze stijl denk ik wel...

Zow begint meteen met een erg lekker ritme, diepe kick gebruik je, past er goed in.
tja. wat ken'k zeggen, alles is goed. Toppertje weer!

Thnks!!

Ik merk nu wel, sinds ik over koptelefoon luister, dat er wel heel veel sub in zit :S
 
Origineel geplaatst door forcesupreme
Thnks!!

Ik merk nu wel, sinds ik over koptelefoon luister, dat er wel heel veel sub in zit :S

Zit idd erg veel sub in.. ik schrok eerst effe, maar het beviel wel eigenlijk. :okdan:

Maareh. over trance..ik kan echt geen trance maken, vooral niet omdat ik me dan aan allemaal regeltjes moet houden om het trancy te laten klinken, ik probeerde het maar eens om te kijken of ik me zelf zo ver kon krijgen, maar idd, ik trek het ook niet. dus hups.. en weg er mee :D

Gauw weer mijn eigen ding doen ;)
 
Back
Top