• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Roland D-50 Linear Synthesizer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikejungerius

Ingeburgerd
Lid sinds
27 januari 2012
Berichten
49
Locatie
Amsterdam
Beste forumleden,

Hierbij bied ik mijn Roland D-50 digitale synthesizer aan. Hij is in zeer goede staat, zonder gebruikerssporen en heeft altijd rook en stofvrij in de studio gestaan. Hij staat bekend om zijn mooie warme klanken en is goed voor strings, pads en leads. Hij gaat weg omdat hij niet meer in mijn studio past.

Inclusief originele adapter, manuals en twee D50 memory cards voor ieder 64 extra patches.

Specifications:
Polyphony - 16 voices (32 partials with 2 per voice); 8 voices (using 4 partials per voice in Dual or Split Mode)
Oscillators - Digital LAS (Linear Arithmetic Synthesis) & PCM, 32 osc.
LFO - YES (3 x 2tones = 6 LFOs)
Filter - low-pass-resonant
Envelopes - ADSR envelopes
Effects - YES
Memory - 64 patches
Date Produced - 1987-89


Prijs 300,-

Op te halen in Amsterdam. Foto's op marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/m988806357
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top