808

Thermionic Culture Vulture. Of de UAD plugin. Prachtig op het randje!
 
Hier is die dan, heb het net geluisterd over de speakers van mijn iMac maar dan blijft er niet veel van over haha. Ik heb geprobeerd de meeste functies te gebruiken van de PG-1 behalve de parametrische EQ. Dus zowel de HPF als LPF en reverb komen uit de PG-1. BeverlyHills here we come :P
 

Attachments

  • 808vsPG1.mp3
    4,5 MB · Bekeken: 147
Tja, het gaat eerst die zoom H2 in met zn niet zo fantastische AD-DA converters en vervolgens word het nog een keer ge-down-grade door een online wav-mp3-converter lol

Ik was overigens helemaal vergeten dat ik die Zoom had, dus dank daarvoor Monotron :okdan:
 
Hier is die dan, heb het net geluisterd over de speakers van mijn iMac maar dan blijft er niet veel van over haha. Ik heb geprobeerd de meeste functies te gebruiken van de PG-1 behalve de parametrische EQ. Dus zowel de HPF als LPF en reverb komen uit de PG-1. BeverlyHills here we come :P


Haha, Beverly Hills 808 303... Denk dat Ferenc niet echt trots zou zijn als dit zijn muzikale nageslacht zou zijn. Hoewel het idee van je trackje wel goed lijkt doet de PG-1 mijns inziens echt afbreuk aan de 808, wellicht in dit voorbeeld. Het is alsof je de rijkheid van een verse pasta met basilicum, tonijn en Italiaanse kruiden even aanzet met een halve liter Heinz tomatenketchup. Beetje overkill.

Wellicht kan de PG-1 een good job doen maar dit vind ik jammer van de 808.
 
Laatst gewijzigd:
Het is alsof je de rijkheid van een verse pasta met basilicum, tonijn en Italiaanse kruiden even aanzet met een halve liter Heinz tomatenketchup.

Tja, door die zoom H2 houd je idd een magnetronmaaltijd over :P gheghe

Maar ik heb de fieldrecorder weer boven water dus zal vd week nog een subtielere opname proberen te maken. :) dit was duidelijk een verhaal van, aan en gaan met die banaan

Je kan wel goed horen dat er toch wel een mooi maar bescheiden filter inzit en ook de reverb word niet klapperig ondanks dat het een spring is.
Dat laatste heb ik wel in mijn RE201, die kan de kick van de 808 niet echt lekker aan imho
 
Haha, Beverly Hills 808 303... Denk dat Ferenc niet echt trots zou zijn als dit zijn muzikale nageslacht zou zijn. Hoewel het idee van je trackje wel goed lijkt doet de PG-1 mijns inziens echt afbreuk aan de 808, wellicht in dit voorbeeld. Het is alsof je de rijkheid van een verse pasta met basilicum, tonijn en Italiaanse kruiden even aanzet met een halve liter Heinz tomatenketchup. Beetje overkill.

Wellicht kan de PG-1 een good job doen maar dit vind ik jammer van de 808.

Volgens mij zijn de tracks waar if de 808 nog een beetje heel laat op 1 hand te tellen. Maar dat terzijde.
 
Haha, Beverly Hills 808 303... Denk dat Ferenc niet echt trots zou zijn als dit zijn muzikale nageslacht zou zijn. Hoewel het idee van je trackje wel goed lijkt doet de PG-1 mijns inziens echt afbreuk aan de 808, wellicht in dit voorbeeld. Het is alsof je de rijkheid van een verse pasta met basilicum, tonijn en Italiaanse kruiden even aanzet met een halve liter Heinz tomatenketchup. Beetje overkill.

Wellicht kan de PG-1 een good job doen maar dit vind ik jammer van de 808.

Heb je wel eens goed naar BH808303 geluisterd? Dat is alleen maar kapotte 808 shizzle. :P
 
Tja, door die zoom H2 houd je idd een magnetronmaaltijd over :P gheghe

Maar ik heb de fieldrecorder weer boven water dus zal vd week nog een subtielere opname proberen te maken. :) dit was duidelijk een verhaal van, aan en gaan met die banaan

Mee eens, ik snap je...

Heb je wel eens goed naar BH808303 geluisterd? Dat is alleen maar kapotte 808 shizzle. :P

En toch hebben ze in Den Haag de sound van de 808 opener gehouden dan zoals het voorbeeld van RSB...

Verder heb ik niet geluisterd... Sowieso een probleem net autoriteit, dus luisteren is niet m'n sterke kant...
 
Met ipv net. Autistische bende dus. Verklaart zijn naam Enzo F. ook wel een beetje.

Maar altijd leuk als iemand iets over muziek zegt van een artiest en vervolgens zegt niks te hebben geluisterd ivm problemen met autoriteit/luisteren.

:D
 
Met ipv net. Autistische bende dus. Verklaart zijn naam Enzo F. ook wel een beetje.

Maar altijd leuk als iemand iets over muziek zegt van een artiest en vervolgens zegt niks te hebben geluisterd ivm problemen met autoriteit/luisteren.

:D

Het is een schande om iemands uitspraak te verdaaien.

Ik zie dat ik NIET verder geluisterd had. Op zich heb je gelijk dat het multi-interpretabel is. Verder in de tijd luisteren of secuurder / aandachtiger luisteren zou je ook als 'verder luisteren' kunnen beschouwen... Maar ik zal onduidelijk zijn geweest...
Ik reageer niet als ik NIKS geluisterd heb.

Value MadR: -5 in waardering maar ach, je toonde in deze thread ook al aan niet te lezen, post 3 stel je dat er gevraagd wordt om een loop in een sampler te stoppen, klopt ook niet, probeer het nog eens, MadR, hier is de openingspost van die draad...

...Zet het stukje audio hieronder in je sampler en maak er 20 tot 30 seconden beat mee. Om een goed oordeel te k...

EDIT: leg je 'autistische bende' even uit... Wellicht heb je gelijk, m'n zus heeft een autisme-aanverwante aangeboren indicatie.

EDIT2: Excusses aan de TS en serieuze bijdragende SF'ers, ik kòn dit niet over mijn kant laten gaan.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top