Roland Space Echo RE-201

Status
Please reply by conversation.
Zit die niet in het buitenland!
Komt met verzendkosten nog een aardig bedrsg overheen lijkt me.
Wordt tijd dat er ook bij de RE-201 een prijs correctie gaat plaats vinden, hij blijft om onverklaarbare redenen achter bij de rest van het populaire (Juno60, MS20, etc) vintage spul :engel:
 
Beetje lief zijn voor elkaar, lukt dat ook? Tenslotte allen dezelfde liefde, toch?
Voor 850 a 950 koop je er die vers vd service beurt komen. Beetje raar om dan te zien dat niet vers service bakjes bijna dezelfde vraagprijs hebben.
Doe arv eens een deftig bod, je scoort vast.
 
Beetje lief zijn voor elkaar, lukt dat ook? Tenslotte allen dezelfde liefde, toch?
Voor 850 a 950 koop je er die vers vd service beurt komen. Beetje raar om dan te zien dat niet vers service bakjes bijna dezelfde vraagprijs hebben.
Doe arv eens een deftig bod, je scoort vast.



Haha...
Ik heb een paar dingen die ik nooit weg wilde doen, ooit met mezelf afgesproken (wat dat ook
waard is). Uiteraard kun je van mening veranderen, doch ben ik nu niet op zoek naar bare
Euro's, dus die RE-201 blijft hier voorlopig nog, ook al is het geen 'mint condition'.. :D
 
Bericht door een moderator:
Zo, alle off topic posts zijn weer verwijderd. TS vraagt om een RE-201 voor een bedrag van rond de 550 euro. Kun je hem helpen? Prima, laat het weten.
 
Bericht door een moderator:
Zo, alle off topic posts zijn weer verwijderd. TS vraagt om een RE-201 voor een bedrag van rond de 550 euro. Kun je hem helpen? Prima, laat het weten.

Als je nu deze threat net zo inricht als die met de te koop threat kan ook niemand onzinnege feedback plaatsen.
Dan kan men alleen nog ern pm sturen :eureka:
Tijd voor verandering Dr vsn Lansbetg, agenda punt voor de eerst komende vergadering ;)
 
Als je nu deze threat net zo inricht als die met de te koop threat kan ook niemand onzinnege feedback plaatsen.
Dan kan men alleen nog ern pm sturen :eureka:
Tijd voor verandering Dr vsn Lansbetg, agenda punt voor de eerst komende vergadering ;)

Het is natuurlijk gewoon een verkoop draadje van de topicstarter en zal dus gewoon als zodanig gerespecteerd moeten worden.

Voor een klaag/bekritiseer topic kan je natuurlijk een eigen draadje starten zonder de "vraag" van de topicstarter te ondermijnen :W

Lijkt mij meer dan redelijk :koffie:
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top