• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TR: Novation Bass Station II & Roland Aira System-1 (SH-101)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Marc

Ouwe rot
Lid sinds
28 april 2004
Berichten
1.297
Helaas moet ik voornamelijk door tijd & plaats gebrek deze 2 te gekke synths weg doen.
Beide zijn in nieuwstaat en de System-1 komt met de SH-101 Plug-out.

Novation Bass Station II : 300 euro
Rolans Sysytem-1 + SH-101 : 450 euro

Zijn de richtprijzen, maar ik wil bovenstaande (of 1 met bijbetaling) graag inruilen tegen een (in nieuw/prima staat verkerende) Teenage Engineering OP-1.. Dus een ruil met een OP-1 geniet wel de voorkeur.

Beide zijn op te halen en te bezichigen in Voorhout, aangezien ik met verzenden de laatste tijd niet echt goede ervaringen heb, maar mocht het toch verzonden moeten worden zijn eventuele verzendkosten + risico's voor de koper.

Eventuele foto's volgen later..
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top