Native Instruments + Arturia deal

Voor NI kanten,

Moet je dan ook software hebben gekocht? ik kreeg komplete select bij de ni maschine, verder heb ik afgezien van ni driver geen ni software.
 
Volgens mij geld het voor iedereen die iets van NI bezit, niet alleen voor Komplete bezitters.

TERMS AND CONDITIONS
This special offer is valid for Native Iinstruments customers only from October 27 until November 15, 2015, at the NI Online Shop exclusively. Offer applies on download version only. Savings described in this newsletter are calculated on the basis of suggested retail prices (MSRP). Please note that according to our terms and conditions, e-vouchers cannot be used in conjunction with special offers.
 
Misschien is een NI account al genoeg, kan geen kwaad te proberen lijkt me.

Gisteren heb ik een beetje zitten spelen met de plug-ins en tot nu toe is de Wurlitzer eigenlijk de grootste verrassing. Verder veel bruikbare sounds tegengekomen en de plug-ins zijn allemaal erg uitgebreid, gaat nog wel even duren voordat ik alles gezien, gehoord en geprobeerd heb.
 
Las in mijn inbox ook iets van NI controllers die miv heden beter te gebruiken zijn op de Arturia plugs..
Zeker een interessant pakketje.. zelfs de JP8 is zoveel jaar na de release nog steeds interessant genoeg om afentoe te gebruiken om een sfeertje neer te zetten.
Alleen de GUI van de meesten zijn helaas niet meer van deze tijd qua resolutie..

Ik ben ooit ingestapt op de V3 speciaal voor de Wurly ook, maar die vind ik achteraf enorm tegenvallen.. klinkt erg plastic.
De vst Lounge Lizard of zelfs de reed emulatie uit de Korg Z1 klinkt al meer wurly.

Er zitten verder wel leuke plugs bij die redelijk in de buurt komen en juist door de mogelijkheden in een DAW misschien wel stukken interessanter zijn dan de originelen.. maar zoals met alles je moet het niet naast het origineel gaan zetten.

Wat ik echt matig vind is dat er geen mastertune op de CS80 zit Maar... de 'zwevende stemmen' zijn wel heel erg goed zijn geƫmuleerd.. dat ding blijft voortdurend vals klinken.. ook na het onderling tunen van de virtuele voicecards.. :D
Vind het wel een goed klinkende plug verder maar dat vals blijven klinken irriteert me mateloos..
O ja.. en mijn mail richting de support werd ook niet erg serieus genomen volgens mij.. moet nu, 1 jaar na het versturen nog steeds antwoord krijgen..
 
Ja die kriebelig kleine graphics zijn wel een beetje irritant in sommige plugs, en van sommige is ook duidelijk te merken dat ze ouder zijn dan anderen. Al met al wel een leuke zwik sounds en mogelijkheden voor die 2 snippies toch.
 
Back
Top