mixcheck (trackje met zang)

Heb het nu op mijn huiskamerspeakers geluisterd..

Het hoog klinkt soms een heel klein beetje snerpend, vind ik. Ook in de vocal.
Maar dat kan smaakafhankelijk zijn. Ook kan dit aan SoundCloud liggen.

Mijn ´radiogevoel´ is nog niet helemaal weg... :-)

Wanneer is de deadline?

Verder vind ik het na een aantal keren gehoord te hebben, nog steeds een leuk nummer!
 
Laatst gewijzigd:
@ Bob: Thanx (en ook nog voor tijden bedenken natuurlijk ;))

@ Scep: Ik heb echt bijna blauwe vingers van alle EQ instellingen die zich nu allemaal hebben gepaseerd. :D Had je de versie in post #79 geluisterd? 'k Heb daar volgens mij minder hoog inzitten en zeker de minste compressie op zitten van alle versies die ik heb gemaakt.
De deadline is al verstreken maar tot nu toe is de ingeleverde versie nog niet gedownload. Heb mijn probleem ermee uitgelegd.., dus soort van uitstel..
Net wel weer bezig geweest maar ik hou het na de edits toch weer op de laatste versie.. Als ik teveel ga EQen blijft er weer niets over van de duidelijkheid.
Daarbij loopt Cubase net ook nog es vast en ben de edit eigenlijk alweer kwijt.. ik was er eigenlijk ook al wel klaar mee.

@ Dan WHG: Thanx.. de 80's maar vooral 90's dance kruisbestuiving vind ik zelf ook lekker uitpakken.. :mega:
 
@ Bob: Thanx (en ook nog voor tijden bedenken natuurlijk ;))
Had je de versie in post #79 geluisterd?

Ja die versie heb ik gehoord. Het 'snerpende' kan ook aan de beperkte bitrate van soundcloud liggen. Je hoort het bij de zang vooral in het begin. Daarna nemen de andere instrumenten dat gebied meer in beslag.

Maar ik kan me voorstellen dat je ook uiteindelijk de zaak moet laten rusten! :-)

Ik heb nu even op mijn logitechs geluisterd....
 
Back
Top