Vocal Rytm

Krek

Jungle of Wires
Lid sinds
13 oktober 2007
Berichten
2.438
Locatie
Randstad
Hoi Synthforummers,

Ik plaats eigenlijk nooit een track, maar was de afgelopen avondjes bezig met mijn Elektron Analog Rytm, omdat ik er wat meer van wilde weten (en of ik nog wel een Octatrack wil). Ik kan helaas niet komen naar de Elektron Workshop, dus ik denk ik duik er zelf even in. Ik besloot mijn eigen stem kaal op te nemen met de STROM ipad app en die samples te gebruiken in de Rytm zonder de Rytm sounds te gebruiken (dus alleen mijn eigen samples). Eenmaal alles klaar ben ik live gaan spelen met de Mutes, heb wat scenes en patterns gemaakt. Ik wilde er een video van maken maar dat bracht iets teveel druk met zich mee, dus heb gewoon een paar takes opgenomen en de beste eruit gepikt. Het uiteindelijke resultaat heb ik zonder external effects, geen voor en nabewerking zo op soundcloud gekwakt. 100% mijn stem en 100% Rytm... Dit is het resultaat:

https://soundcloud.com/yloopz/met-mijn-stem-with-my-voice

Was erg leuk om te doen en vond hem best aardig geworden. Enjoy!

Edit: Linkje voor de tablet/phoneviewers: Met mijn Stem
 
Laatst gewijzigd:
Geinig concept. Ik denk echter niet dat ik een track als deze thuis snel zou opzetten. Ben wel benieuwd naar meer van je tracks hier :).

Dank, het was erg leuk om te doen en ik denk dat ik er voor de gein nog eentje ga doen. Het was voor mij vooral om de rytm meer te leren kennen dus wat dat betreft was de uitkomst ook voor mij zeer verassend en best goed gelukt. Het was niet echt bedoeld om een 4 to the floor radio hitje te maken. Maar omdat hij zo goed gelukt was durfde ik hem wel te posten :D

Ik vind dit vet goeie reclame voor de rytm eerlijk gezegd. nice :)

Thanks! :biertje:
 
Back
Top