OP-X Pro2 en Imp

oberheim ,...vst dikhoor , try before ya buy
:okdan:

imposcar aljaaren mini fan van ;]
:Wvoor erby
 
Tsja, zo'n ImpOscar is toch echt alleen maar iets voor pauperige softies die zich the real deal niet kunnen veroorloven.

Zoals ik dan zeker, want ik heb 'm om ook op de Apple en veel plezier van. Gewoon doen man, kost geen drol. Je hebt er wel een computer bij nodig.
 
jij bent toch degene die mensen die vst's gebruiken uitlacht??


Dat klopt, mijn vraag is naar aanleiding van dit ding : Muse Research Receptor 2 Pro Max :eureka:


Zo'n ImpOscar is toch echt alleen maar iets voor softies die zich the real deal niet kunnen veroorloven, echter heb je er wel een computer bij nodig.

Ik had de real thing vinnieq en voor een OBX heb ik het geld ook wel, een computer heb je er helemaal niet voor nodig en zat ik ook niet aan te denken (te omslachtig allemaal) maar deze : Muse Research Receptor 2 Pro Max zou ik met de genoemde vst kunnen inzetten en als soundmodule kunnen inzetten.
Dat is dus een heel ander verhaal en dan moet je zeker geen arme sloeber zijn want dat ding kost met de door mij gewenste vst's nog 2K.
 

Attachments

  • Muse Research Receptor 2 Pro Max.jpg
    Muse Research Receptor 2 Pro Max.jpg
    5,1 KB · Bekeken: 94
Ik heb OP-X Pro II gelijk gekocht toen hij uit kwam. Een van de best klinkende vsts imho, minstens net zo goed als diva en veel minder cpu-hungry. Ook een hoop easter-egg achtige functies, is wel grappig. Ik ben alleen overgestapt naar mac dus kan hem helaas niet meer gebruiken. Hij is ieder geval in heel wat producties van me terecht gekomen. Op youtube staan ook comparison vids met een echte OB-X en voorbeeldjes van patches uit bekende songs vond ik ook wel leuk:


En hier spelen ze 'm inderdaad in de receptor:
 
Back
Top