Sylenth1 64 bit for mac! / Sylenth1 vs Synthmaster

MvD

Ouwe rot
Lid sinds
28 oktober 2005
Berichten
613
Locatie
's Heerenberg
Ik lees dat het eindelijk zo ver is dat Sylenth1 64 bits is voor OSX. Heeft iemand al ervaring met deze versie?

Ik heb Sylenth1 met 32 Lives maar mijn CPU piekte daar soms enorm door (in Mainstage) en heb Sylenth1 toen uitgefaseerd. Ik ben overgestapt op Synthmaster maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem vrij ingewikkeld vind werken (misschien moet ik me er gewoon wat meer in verdiepen hoor).

Zijn hier fans van Sylenth1 of Synthmaster? Ik hoor het graag :)
 
Er loopt voor't moment nog een sumer sale voor synthmaster.. of oeps, 't was tot de 7de..??
Sylenth voor 64 bit heb ik nog ni geprobeerd,,
 
Ja I know :) ik heb Sylenth1 gebruikt en heb Synthmaster gebruikt maar twijfel over de aanschaf (de 64 bit versie) van Sylenth1. Ben benieuwd hoe anderen er over denken :)
 
Synthmaster is heel wat anders als sylenth imho. Het staat bol van de mogelijkheden en daardoor ook een flink stuk ingewikkelder. Zelfs als je synthmaster goed kent draai je nog niet ff snel een patch in elkaar zoals bij sylenth, maar daarentegen is wel bijna alles mogelijk in synthmaster. Als je een vervanger zoekt kan je beter naar iets als u-he hive kijken.
Maar geen ervaring met de 64bit mac versie, die zal waarschijnlijk wel prima werken. Sylenth is over het algemeen heel vriendelijk voor de cpu
 
Ik zal daar ook eens naar kijken. Thanks voor je info sb-six. Ik vind Synthmaster best ingewikkeld. Ik ga er nog eens mee stoeien en even kijken naar hyve.
 
Heeft iemand de 64 bit al geprobeerd? Ik ben wel benieuwd. Heb veel verhalen gehoord over de 32 bit versie met die workaround om t op je mac te laten werken. Niet ideaal. Ik zit er aan te denken om sylenth aan te schaffen maar ben benieuwd of t goed werkt. Heb een mac, vandaar de behoefte aan een native 64 bit versie.

Overigens ook groot fan van synthmaster!
 
Ik heb Sylenth1 64 bit draaien en ben er tevreden over. Draait beter dan via 32lives, alleen via Mainstage krijg ik wel CPU spikes. Ze hebben gezegd bij Lennardigital dat er spoedig een update voor komt.

Synthmaster gebruik ik er nog naast maar sommige settings vind ik toch wat vrij ingewikkeld.
 
Heeft iemand de 64 bit al geprobeerd?

Ik heb hem ook op 64 bit goed draaiend alleen doet de interface een beetje raar bij het verslepen van de plugin. Blijft een beetje vertraagd achter maar niks serieus.

Toch ben ik wel overgestapt op U-He Hive. Klinkt minstens zo gaaf en misschien zelfs beter. :okdan:

Ik ga geen Synthmaster gebruiken omdat Martin Garrix dat gebruikt...beetje van de zotte natuurlijk. Je bent toch geen WanneBe? :D
 
Ik wist niet eens wie Martin Garrix was maar blijkbaar een of andere DJ. I don't care who it is btw.

Anyway, ik heb de update draaien van Sylenth1 en heb nog steeds wel CPU Spikes in Mainstage en vermoed dat het met de GUI te maken heeft. Wanneer ik de synth visueel open heb en schakel van program 1 naar 2 (in 1 zit Sylenth en in 2 niet) krijg ik weer CPU spikes maar wanneer ik hem in beeld houd, dan krijg ik geen spike.

Ik heb dit terug gekoppeld aan LennarDigital en hoop dat ze dit oplossen in een update. In Logic werkt hij wel perfect maar wil hem graag ook live gaan gebruiken.
 
64 bit versie draait als een huis op mijn Pc en op mijn Mac, synthmaster ook een beest van een synth maar wel vol rare bugs . Kortom mijn synthmaster staat te koop mijn Sylenth zeker niet :)
 
Back
Top