• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: KORG Triton Classic (61 keys)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Sminque

Ingeburgerd
Lid sinds
8 september 2015
Berichten
33
Dé workstation van KORG. Een enorm bakbeest met oneindig veel mogelijkheden. Dikke sounds verpakt in een robuuste behuizing. De triton die ik verkoop is nog in perfecte staat. Ik heb de synth onlangs nog volledig laten nakijken. Verder heb ik mijn KORG Triton laten uitbreiden met een extra EXB-SCSI poort voor externe SCSI storage devices.

Voor € 500,- is die van jou!

De KORG Triton Classic heeft:

*Digital 62-voice synthesizer
*built-in sequencing and arpeggiators
*ultra-large touch-screen control panel
*32MB of multi-sample sounds
*on-board stereo-sampler

De triton is gebruikt door oa artiesten zoals:
The Orb, The Neptunes, N*E*R*D, Orbital, Depeche Mode, BT, Rick Wakeman, Pharell Williams, Yes, Keith Emerson, Vangelis, Saga, Aqua, Royksopp, Apollo 440.

Voor meer informatie bel: +31630060394
Of mail: sminksebastiaan@hotmail.com
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top