Nieuwe VST-plugin: PitchToMidi

<b>PolyFractus komt met iets nieuws, een plugin die audio omzet in midi.</b>

Met deze plugin is het mogelijk om de melodie van een bestaand geluid of een live signaal, om te zetten in midi (pitch en velocity).
Helaas is de plugin alleen nog voor de Mac beschikbaar.

De plugin kost je 56.82 Euro maar er is ook een demo te krijgen.

Pitch to Midi v1.0

SH_Dragan_PtM.gif
 
Last edited by a moderator:
Ik heb een tijdje terug ook zo'n soortgelijk proggie geprobeert. Werkt op zich heel aardig..


Arv
 
Ik heb zelf ook wel eens van dit soort proggies geprobeerd maar geen van allen werkte maar enigsins...zelfs na een half uur finetunen en instellen enzo;{

Hebben ze ook demo's online staan? Zal zo ff checken. Zal handig zijn als het werkt! Kan ik m'n blokfluit eens uit de kast halen!!! Ghegheghe!
 
Damn... alleen maar een demo online. Iemand een mac die wat wil proberen en dan hier een mp3tje met input signaal en een mp3tje of midifiletje met output wil posten?
 
neem een goede spectrum analyser.....zoek de melody op die je wil hebben neem deze effe op midi op en klaar is kees.....of speel het gewoon na....klaar daar is je midi.....veel sneller dan zo'n proggie.....
 
neem een goede spectrum analyser.....zoek de melody op die je wil hebben neem deze effe op midi op en klaar is

No offence...maark dacht het niet! Dan kan je nog beter gewoon de noten opzoeken met je gehoor dacht ik zo...

.....of speel het gewoon na....klaar daar is je midi.....veel sneller dan zo'n proggie.....

JA tuurlijk...ik speel het ff gewoon na ;)8D 8) 8> Check ook eens wat ze voor doelen geven op de site van de plug-in. Als het 'goed' werkt ben je behoorlijk wat sneller uit dan naspelen. (zeker als je de nieuwe bibi suriabi niet bent)
 
dacht het niet het programma werkt niet in een keer je bent eerst teringlang bezig met het fine tunen....en dan nog maar te hopen dat het werkt....
 
Back
Top