• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Equator D8 studio monitoren

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Marando

Poesie!
Lid sinds
3 december 2004
Berichten
822
Locatie
Sneek
Hierbij bied ik mijn set Equator D8 studio monitoren aan. De set is een jaar oud en nog in absolute nieuwstaat. Hebben het grootste gedeelte van het afgelopen jaar netjes in de originele doos gezeten vanwege studio verbouwing. Ze gaan weg om onverwachte kosten op te kunnen vangen.

De specificaties:

  • Internal DSP for Matched Transducer Output and Meticulous Pre-Set Voicing
  • 100 Watts of Power (60w LF | 40w HF)
  • Pin-Point Accurate Pre-Set Voicing Aided by Award-Winning Recording Engineers
  • Boundry selection (3 Voicings)
  • 2.5" Tuned Front Port For Accurate Low-End Extension.
  • Steep 4th Order L&R Crossover with DSP Compensation for Reduced Mid-Range Distoriion
  • Coaxial Designed 8” Diameter Polypropylene Woofer
  • Coaxial Designed 1" Diameter Silk Tweeter
  • Electronically Time Corrected
  • 10-Biquads for Factory Applied DSP Driver Correction
  • 10-Biquads for Factory Applied Voicing Considerations
  • Frequency Response: 44Hz - 20kHz (+ or - 3dB)
  • Front Ported All Wood MDF Cabinet w/ Small Radius Edges
  • Limiter & Driver Protection
  • Driver Magnitude Correction
  • Power LED
  • Sensitivity adjustment (Volume Control)
  • Short Circuit Protection
  • Thermal Protection
  • IEC Power Inlet
  • Power on/off Switch
  • 1.8 meter EMI Power Cord (115v only)
  • Balanced XLR Input (female)
  • TRS ¼ Inch Input (female)
  • 106dB SPL

Ik heb er vorig jaar €755,00 voor betaald, ze zijn iets meer dan een jaar oud en hebben dus nog een kleine 2 jaar garantie. Zijn in de aanbieding bij bax-shop.nl voor slechts €599 dus vandaar dat ik ze voor een habbekrats in de verkoop doe, ik vraag slechts €450,- maar dat is tevens ook mijn bodemprijs, lager bieden heeft geen zin.

De monitoren zijn echt in nieuw staat en worden geleverd in originele doos. Ik heb sterk de voorkeur voor afhalen (en dus beluisteren zodat je weet wat je koopt).

$_85.JPG
 
Het is te bizar voor woorden dat deze fantastische nearfield monitors nog niet verkocht zijn voor €450,-. Ze zijn in nieuwstaat en nog met garantie, er is zonder twijfel niets beters te krijgen, met garantie, voor dit absurd lage bedrag. Het moge wel duidelijk zijn dat mensen geen idee hebben hoe goed de Equators daadwerkelijk zijn. Enorm neutraal, gaan behoorlijk diep zonder te hypen, heel veel detail waardoor het geweldig is om op deze monitors te mixen. Een prachtig stereo beeld en een wide sweetspot maken het helemaal af. Deze monitors maken echt korte metten met de KRK Rokit monitors, ongeacht welke revisie en ze lusten de Yamaha HS monitors ook rauw.

Ik heb serieus geld nodig dus ga met schaamrood op mijn kaken nog verder zakken in prijs, op deze manier maak ik wel heel erg veel verlies, maar ik heb geen keus, ze moeten weg. €400 is wat ik vraag, dat is absurd laag en een no-brainer voor iedereen die weet hoe geweldig dit setje is. Uiteraard gaan ze niet voor minder weg, bespaar je de moeite om lager te bieden.

Nog niet overtuigd?
http://www.musicradar.com/reviews/tech/equator-d8-590063
http://theproaudiowebblog.com/equator-audio-d8-review.html
http://www.soundstagexperience.com/...icles-reviews-menu/502-a-tale-of-two-speakers
http://www.prosoundweb.com/article/...tors_central_to_undercurrent_labs_production/

Het moge wel duidelijk zijn dat €400 voor dit setje gewoon een no-brainer is. Ik zou zeggen.. grijp deze kans voor het te laat is! :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top