Reaper 5

nooit gehoord van deze DAW... als ze een demoversie hebben zal ik het proberen, ben op moment erg tevreden met Ableton Live
 
nooit gehoord van deze DAW... als ze een demoversie hebben zal ik het proberen, ben op moment erg tevreden met Ableton Live

Demo versie hebben ze niet, alleen een volledige versie.
En die is gewoon verder volledig en zonder beperkingen te gebruiken .
Enige wat je na een tijdje merkt is een popupje bij het opstarten.
De "winrar" onder de daw's dus.
 
Sorry , moet toch even zeggen dat ik het een TOP! pakket vind..
Goed geeschreven code zonder poespas heb ik het idee.... (klein bestand en snel)
 
Persoonlijke mening natuurlijk, maar ... Reaper is gewoon goed, heel bruikbaar, geen steile 'learrnig curve,' geen 1001 idiote functies die niemand gebruikt in main menu etc...

De mensen die ik ken die het gebruiken zijn het er allen over eens: zeer intuitief en toch zeer performant en veelzijdig, een moeilijke evenwichtsoefening waaring Reaper blijkbaar in slaagt...
 
Demo versie hebben ze niet, alleen een volledige versie.
En die is gewoon verder volledig en zonder beperkingen te gebruiken .
Enige wat je na een tijdje merkt is een popupje bij het opstarten.
De "winrar" onder de daw's dus.

Reaper heeft gewoon een demoversie hoor: http://www.reaper.fm/download.php
60 dagen volledige functionaliteit. Lijkt me zeker een mooie DAW.
 
Er staat ook net een interview op Youtube met Justin Frankel, de man achter Reaper (en Winamp en gnutella) : https://youtu.be/vfaQrOeb_F0

Oh man, op de thumb dacht ik even dat het een interview door sonicstate ging zijn, door Nick Batt, bleek het letterlijk een mager afkooksel :-(

Ik zou graag een goed interview zien, lijkt me interessant, zowel zijn verleden als met wat hij nu bezig is (Gnutella uitbrengen terwijl je bij AOL zit?? Balls of steel :D )
 
De nieuwe video-functies zijn spartaans maar goed bruikbaar :) Het was al handig.. je jamsel opnemen.. zo uit camera in reaper proppen en nabewerken maar.. en dat is nu leuker met fades en automation en whatnot :)
erg handig als je zo'n lul bent die een hele ep in hetzelfde bpm maakt (guilty) kan je gewoon al je video's bij elkaar droppen.. masteren... filmpje op youtube.. je eppie op bandcamp ..

top
 
Zo belachelijk stabiel en compleet (voor mij) dat ik geen enkele noodzaak zie te upgraden van v5.:okdan::okdan::okdan:
 
Back
Top