Pjotr G - Wiper <--beukhouse/trance

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
hey

http://stuwww.kub.nl/~s216887/samples/Pjotr G - Wiper.mp3

^^ is mijn laatste produktie "Wiper"

Wederom, E-mu ESI 4000 (kick, bassline, roland-slippende-auto tnx glenn ;) ) en Roland MC-307 (de rest), gemixt op een Tapco 100M

Dit is geen track die je aanzet tot diep nadenken over de zin van het leven, en ook niet echt een produktie-technisch hoogstandje ofzo, maar puur bedoeld om te zorgen dat je met gebalde vuisten in de lucht rond gaat springen op de dansvloer!

Hard-trance/hard house ofzo?

Ik hoor wel wat jullie vinden ;)
 
Machtig

Machtig

Fouter kan het bijna niet.. ik denk dat je in je opzet geslaagd bent Pjotr !
 
Vinnut zeker niet verkeerd klinken. En volgens mij hoor ik weer dat 'meet her at the loveparade' geluidje, of niet;)

Haha, nou komt die slippende auto :) Die vind ik wel wat te ver gaan...LOL ;)
 
mhhh

de geluiden zijn niet echt orgineel maar daardoor wel heel herkenbaar. verder is het echt goed uitgemixt(de kick beukt lekker).

ik zou toch maar is wat gaan praten met wat labels 3 van dit soort nummers per week en je bent binnen 8)
 
Origineel geplaatst door OnAcid
En volgens mij hoor ik weer dat 'meet her at the loveparade' geluidje, of niet;)
hehe yeps, maar dan met een dikke chorus eroverheen
 
Lekker nr'tje!

Volgens mij heb ik nu 3 verschillende tracks van je in 3 verschillende genres. Lekker afwisselend, daar hou ik wel van!

What's next :)?
 
VET!

Die kick komt me super bekent voor kan zo gauw het nummer niet vinden waar die ook inzit.
Als je zo die baseline en die kick in het begin hoort moet ik echt denken aan een nummer van Starsplash (charly lownoise)
Het heeft alleen niet z'on vrolijk melodietje. Maar dat boeit niet want dit knalt! :) Uitbrengen die hap.
 
Dit nummer beukt lekker ja!

Geinig gedaan met die zwaar ontstemde lead. Het zit tegen de valse tonen aan, maar het geeft dit nummer wel een eigen sound.

hee, dat geluidje vanaf 3:40, is dat nou zo'n geluidje van die slippende racewagen waar laatst iets over werd gevraagd??
 
Eej dat basgeluidje komt uit
Cortex.Cortex.EP - Give youself to the darkside
Exact hetzelfde geluid.
En die kick hoor je ook in Cosmic Gate - White bird :)

Heb je die geluiden nou gesampled ofzo?
 
Laatst gewijzigd:
impressive! de bassline komt iderdaad uit "Coretex - give yourself to the darkside (EFX mix)"

en de kick komt uit "Cosmic gate - hardcore" (wel nog tikje ge-edit)

ik vind zelf samplen van andere nr's geoorloofd zolang je alleen losse geluidjes jat en niet melodietjes ofzo. Du sik hoop dat ik ermee weg kan komen! Maar wel indrukwekkend dat je zo hoort waar t uit komt.

en dat slip geluidje is idd dat geluidje wat ik request-te
 
een mixer met eindtrap

p50.jpg
 
Ja klinkt zeker leuk...

Ja klinkt zeker leuk...

Hey pjotr G,

Ik hier?
had hem al van je gehoord, maar ik ben dus niet de enige die het goed vind als ik het zo lees.

ALs je weer een nummer af hebt hoor ik het wel :)

mzzl,
Eak
 
hey eak

jij hier? ;)
werd ook eens tijd

heb je je al voorsgesteld jongetje
 
Lekkere trek, goede geluiden. Persoonlijk mag het tempo wel een tandje harder.

Speciaal verzoek:

Zet hem op 160 BPM en neem nog eens op!

Zou dat graag eens horen.

Greetz,

Yawgmoth
 
160 is veelste snel voor dit soort tracks, die offbeat moet de snelheid (groove, voor zover je met zulke tracks over groove mag spreken) erin houden, niet de bpm, het is geen hc meer. :)
 
Back
Top