Roland JX-10 gezocht (evt. ruil met Roland D50)

Status
Please reply by conversation.

Timecop

Preset Manager
Lid sinds
22 mei 2003
Berichten
1.434
Locatie
Somewhere in the vast nothingness of space...
Ik zoek een in goede staat zijnde Roland JX-10 (JX10). Het liefst met de laatste Eprom en enigszins in de omgeving van Eindhoven/Noord Brabant.

Eventueel heb ik een Roland D50 in de aanbieding ter (in)ruil. Uiteraard met bijbetaling van mijn kant!
 
Ruilen met je D-50 ????? hoe kom je daar nu bij ?
De JX-10 is slechts een flauw afkooksel van de D-50 hoor !
Ik snap het echt niet waarom je een veelzijdige D-50 daarvoor wil ruilen :?
Je moet bij de D-50 wel verder kijken dan de factory patches !
Het internet staat vol met leuke patches voor de D-50
met een PC editor kom je ook een heel stuk om zelf klanken te maken
 
Hehe, geen probleem! Maar de D50 is echt een vette synth inderdaad, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om hem te programmeren. Ook niet met een editor helaas. Ik doe denk ik iets goed fout, maar het lukt me maar niet.. En iedere keer patches willekeurig inladen en maar hopen dat ze goed klinken schiet ook niet op..

Heb m al meerdere malen te koop gehad en iedere keer weer uit de verkoop vanwege de potentie, maar toch iedere keer weer kom ik op hetzelfde punt..
 
Ik heb ze allebei (MKS-70) en D-550 en wil ze geen van beiden kwijt, geweldige synth die elkaar prima aanvullen.
Hou je D-50, die 300 euro die je ervoor terug krijgt kun je denk ik ook wel missen!
Een JX-10 haal je met een beetje moeite en geluk hele vete souds uit.
 
Er zijn genoeg goede sounds voor de D-50 op het net te vinden (mocht dat niet lukken dan meld je voor coole sounds maar bij mij) voor als je het programmeren op deze geweldige synth te moeilijk of omslachtig vind.Van een verkoop krijg je vroeg of laat spijt =(
 
Ja op dit moment nog wel..

Maar ik ben er nog niet van overtuigd om de D50 binnen te houden. Ik doe er gewoon te weinig mee.. Ik ga er goed over nadenken!
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top