UVI Digital Synsations Gratis!

Ik heb hem al een tijdje (ook een dergelijke actie van een paar maanden geleden). Het klinkt super!
 
Interessant, maar $199 en nu gratis? waar is dat addertje?
 
Leuke tip, dank voor het delen! :okdan:

@Eraser,

Die UVI-player is net als Kontakt een sampler waar je allemaal libraries bij kunt kopen. Als deze je bevalt raak je - hopen ze - vertrouwd met hun workflow en koop je aanvullende packs. Je hebt ook al een account en dat verlaagt de drempel, en ik neem aan dat er ook nog wel een e-mail marketing offensiefje volgt :) En dan is er nog de gunfactor, zo maken ze wel vrienden.
 
Super :okdan:
Mijn computer liep een paar minuten vast toen ik op je link klikte, maar verder was het registreren een fluitje van een cent. Vanavond even installeren. De interface lijkt wat spartaans, maar wel overzichtelijk.
 
Gedownload, van de week ff testen.
 
In mijn beleving klinkt hij "beter" dan Kontakt, en on-par met Omnisphere. Dan bedoel ik dus niet specifiek de patches. Maar iets in die sound-engine wat meer "focussed" klinkt. Weet iemand daar meer over, hoe sample players kunnen verschillen in geluidskwaliteit?
 
Allereerst natuurlijk de samples zelf. Dan eventuele filters. Dan eventuele sweeteners (de MPC1000 heeft standaard een compressor en EQ over de 2-buss, om maar iets stoms te noemen).

Bij Kontakt kun je een .wav file inladen en die afspelen met de interne engine. Doe je er verder niks mee - geen filters, geen processing, geen pitching, volume op unity gain - dan zou dit identiek moeten klinken (en moeten nullen) tegenover een .wav in je DAW sleuren.

https://www.gearslutz.com/board/ele...st-files-battery-3-vs-s770-3.html#post4262504

Bij UVI weet ik niet wat ze er mee doen - je kunt niet in de engine kijken.
 
Klinkt ook erg goed dat UVI Workstation. Werk zeg al jaren met MOTU Mach 5 (v3) als player & synth, helemaal te gek de sound. En UVI maakt hele goede libraries. Goede company ook qua service en mooie aanbiedingen soms.
 
Ik heb Komplete en UVI Vintage Vault en ik vind die UVI libs echt veel mooier klinken, past gelijk in de mix so to say. Tis ook meer mijn smaak deze libs hoor, lekker retro...NI is wat meer rock en orchestral. En ik vind de totaal sound van NI gewoon wat vlakker

Die UVI retro digi synths zijn echt cool vinnik.
 
is dit ook voor mac? of moet je dan de extnsie veranderen in .dmg .. of hoe werkt dat?
 
Juist ook voor Mac. UVI Workstation binnenhalen, de library 'kopen', downloaden...dat bestand uitpakken
 
bij mij is dat rar. en dat herkent hij niet. ook niet na uitpakken
 
Google is your friend...binnen 10sec tig mogelijkheden om een .rar bestand open te maken en gebruiken
 
na opnieuw opstarten blijkt eigenlijk dat mijn computer te traag is voor dit instrument. ik krijg een error.
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2015-06-13 om 20.58.19.jpg
    Schermafbeelding 2015-06-13 om 20.58.19.jpg
    87,6 KB · Bekeken: 142
@DRe,

Dat lijkt mij een andere fout, WAV-bestanden die de plugin niet kan vinden. Misschien moet je .rar in een andere mapje uitpakken of ergens in de plugin het juiste pad opgeven? MIjn pc is eigenlijk ook te oud, maar hij draait deze plugin opvallend goed. Bij 3 kanalen met Kontakt-player begint hij te stotteren.
 
Dat was super bombario, gaaf.
 
Back
Top