Cakewalk Rapture Pro

Scrape

Ouwe rot
Lid sinds
5 juli 2012
Berichten
1.319
Locatie
Groningen
Cakewalk komt met een nieuwe versie van Rapture die vanaf nu beschikbaar is. In deze nieuwe versie worden elementen van Dimension Pro geïntegreerd. Ziet er wel interessant uit!
Meer informatie: http://www.cakewalk.com/Products/Rapture/Features
 

Attachments

  • RapturePro.jpg
    RapturePro.jpg
    123,3 KB · Bekeken: 95
Lijkt me wel een veelzijdige synth die voor bijna alle doeleinden wel te gebruiken is. Wat betreft ROMpler-achtige synths is er op software gebied helaas weinig te krijgen. De combinatie die Cakewalk nu levert is in dat opzicht ook vrij uniek.

Ik zag op Steam dat Rapture Pro te koop is voor €79 omdat ik zelf al de Sonar DAW heb gekocht. Weinig geld voor veel synth.
 
Ja, via Cakewalk zelf kun je hem ook voor 79 euro nogwat krijgen als je al Sonar hebt. Rapture Pro lijkt me een ontzettend diepe synth. Ik ken wel Rapture LE en Dimension Pro LE, maar dat zijn meer een soort preset players, niet slecht overigens. Wel moet ik toegeven dat de demo's op de Cakewalk-site niet heel interessant klinken. Ik heb bij Rapture LE ook vaak dat het meestal een beetje levenloos klinkt, en soms juist exact wat ik zoek.

Jammer dat er (nog) geen demoversie is.
 
Ja, via Cakewalk zelf kun je hem ook voor 79 euro nogwat krijgen als je al Sonar hebt. Rapture Pro lijkt me een ontzettend diepe synth. Ik ken wel Rapture LE en Dimension Pro LE, maar dat zijn meer een soort preset players, niet slecht overigens. Wel moet ik toegeven dat de demo's op de Cakewalk-site niet heel interessant klinken. Ik heb bij Rapture LE ook vaak dat het meestal een beetje levenloos klinkt, en soms juist exact wat ik zoek.

Jammer dat er (nog) geen demoversie is.
Volgens de site Pluginboutique krijg je die korting ook als je een bezitter bent van Z3tA.
 
Back
Top