• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mooie spulletjes voor synth-geeks! :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JP8

Twist my knob? MY KNOB???
Lid sinds
16 augustus 2002
Berichten
451
Locatie
Utrecht
Ik heb een aantal mooie dingen in de aanbieding omdat mijn vriendin dit jaar graag wil dat ik meega op vakantie...in tegenstelling tot voorgaande jaren waarin de centjes al lang voor de vakantie op waren...

Prijzen zijn een richtprijs en ik sta altijd open voor een goed bod. Ophalen kan in de omgeving van Amsterdam, inclusief gratis koffie. :koffie: Opsturen is optioneel, kosten voor de koper.

Lexicon MX 300 zonder gebreken: €200,-
Wat mij betreft een van de fijnste effectprocessors van deze tijd: oerdegelijk, goed, mooi, schoon en...betaalbaar. De grote broer van de immens populaire MX 200.

Lexicon MX 300 met klein defect: €175,-
De push-functie van program-selectieknop doet het niet meer. Dat is geen enkel probleem voor een goede werking van het apparaat, maar daarom wel wat goedkoper dan het exemplaar dat hierboven staat.

Korg Kaossilator, de gele versie: €50,-
Urenlang speelplezier op de bank. Een lekker ding om mee te freaken.

EMU e64 super-sampler: €125,-
Compleet met laatste OS, 64Mb RAM, harde schijf ingebouwd en heel veel uitgangen. Een van de meest gebruikersvriendelijke en goedklinkende samplers ooit. Monsters van filters! Ik heb nog een kapot exemplaar liggen dat je er gratis bij krijgt voor wanneer je mogelijk nog eens onderdelen nodig hebt.

Roland JV-1080, wie kent 'm niet? €175,-
Ziet er prima uit en werkt fenomenaal goed. Dit beestje blijft geweldig klinken en ik verbaas me er nog vaak over hoe felxibel deze synthesizer is. Echt een topper in zijn soort.

Roland U220 RS PCM soundmodule met drie ROM-kaartjes: €85,-
Ik heb er de volgende kaartjes bijzitten: Orchestral Strings (SN-U110-05), Orchestral Winds (SN-U110-06) en de Electric Guitar (SN-U110-07). Een heel leuk ding voor die maffe vintage geluiden uit de jaren 80. Kaartjes worden niet los verkocht.

Roland R8-m drumsynthesizer + drie ROM-kaartjes: €175,-
De 19-inch versie van de R8, fijne drumsynth. Ik heb er als extra de volgende kaartjes bij: Contemporary Percussion (SN-R8-01), Jazz Brush (SN-R8-02) en de Mallet (SN-R8-07). Kaartjes worden niet los verkocht.

OK, tot zover.
:okdan:
 
Er heeft zich inmiddels een gegadigde aangediend voor voor de e64. Hebben we verder nog:

Lexicon MX300 €200,- zonder gebreken
Lexicon MX300 €175,- met klein defect (zie hierboven)
Korg Kaosilator €50,- de gele versie
Roland JV1080 €175,- full-spec bread 'n butter
Roland U-220 €85,- RS PCM soundmodule met drie ROM-kaartjes
Roland R-8M €175,- drumsynthesizer + drie ROM-kaartjes

De koffie staat klaar! :koffie:
 
De Roland JV 1080 is inmiddels door een vriendelijk forumlid opgehaald. De koffie was bruin en de klant tevreden. :okdan: De e64 staat nog eventjes gereserveerd. De update van het lijstje ziet er dan als volgt uit:

Lexicon MX 300 €200,- in perfecte conditie
Lexicon MX 300 €169,- met klein dingetje (zie hierboven) PRIJSVERLAGING!
Korg Kaossilator €50,- de gele versie
Roland R-8M €175,- drumsynthesizer + drie ROM-kaartjes
Roland U220 €85,- RS PCM soundmodule met drie ROM-kaartjes

Voor een meerprijs van €15,- heb ik er nog een tweede U-220 bij die het nog heel goed doet, maar waarvan het display niet meer helemaal lekker werkt. Voor €100,- heb je er dan twee, inclusief de ROM-kaartjes. :eureka:
 
De e64 mag weer aan het lijstje worden toegevoegd wegens afhaken...jammer...
De MX300 met klein defect wordt als het goed is morgen opgehaald door een vriendelijk forumlid.

Is er nog over:

EMU e64 €125,- + extra onderdelen/kast
Lexicon MX 300 €200,- in perfecte conditie
Korg Kaossilator €49,- de gele versie
Roland R-8M €175,- drumsynthesizer + drie ROM-kaartjes
Roland U220 (2 stuks voor één prijs!) €100,- RS PCM soundmodule met drie ROM-kaartjes, één met slecht display.

Eventuele ruilvoorstellen worden overwogen. :okdan:
 
Er zijn forumleden die zich hebben gemeld voor de e64 en voor de Kaossilator. Deze zijn waarschijnlijk na het weekend wel weg. Het lijstje wordt dus steeds korter:

Lexicon MX-300 €200,- in perfecte conditie, beetje rackrash om de oortjes
Roland R8-M €175,- drumsynthesizer + drie ROM-kaartjes
Roland U-220 (2 stuks voor één prijs!) €100,- RS PCM soundmodule met drie ROM-kaartjes, één met slecht display.

Een goed bod wordt altijd overwogen en als je iets leuks te ruil hebt, dan hoor ik het graag. :eureka:
 
De e64 is gisteravond opgehaald door een vriendelijk forumlid. Hij was er erg blij mee. :)
De Kaossilator mag weer terug op het lijstje.
De U220's worden met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid na het weekend verstuurd.

Dit is er dan nog over:

Korg Kaossilator €49,- de gele versie
Lexicon MX-300 €200,- in perfecte conditie, beetje rackrash om de oortjes
Roland R8-M €175,- drumsynthesizer + drie ROM-kaartjes

Bieden mag. En ik ben best te porren voor een leuke ruildeal. Verras me maar! :okdan:
 
De U220's zijn gisteren verstuurd naar een vriendelijk forumlid.

Dit is er dan nog over:

Korg Kaossilator €49,- de gele versie
Lexicon MX300 €200,- in perfecte conditie, beetje rackrash om de oortjes
Roland R8-M €175,- drumsynthesizer + drie ROM-kaartjes

Daar komt nog bij:
EMU Classic Keys €75,- met defect (zie hieronder) en werkende voeding

Ik heb deze module overgenomen van een vaag figuur die mij verzekerde dat hij zou werken (want dat had hij zelf getest en dat ging even niet meer lukken op die parkeerplaats van de Ikea in Dieren...). Bij thuiskomst blijkt alles het te doen (joepie!), maar ik krijg er met de beste wil van de wereld geen geluid uit. Hij start op zonder problemen, je kunt rustig door de menus heenlopen en aanpassingen maken, en er komt zelfs een MIDI-signaal binnen (lampje knippert bij toetsaanslagen), maar er komt echt helemaal geen geluid uit. Ik weet niet waar dat aan ligt, misschien een los contactje o.i.d. dat eenvoudig op te lossen is. Op dit moment is deze mooie (ja, hij ziet er ook nog erg goed uit) module niet te gebruiken, dus hij mag weg. Als je denkt dat je er wat mee kunt, mag je 'm hebben voor €75,-, dat heb ik er zelf ook voor betaald. Als je denkt dat je me kunt helpen om 'm te repareren, dan heb ik daar ook wel wat voor over want ik zou de geluiden uit deze module graag gebruiken...
 
Er is veel interesse voor de Lexicon, maar blijkbaar zitten de meeste mensen nog op het vakantiegeld te wachten... :P Ik heb de gekste dingen al aangeboden gekregen als ruildeal: van eikenhouten tafels tot TV's en een set velgen voor een Hyundai. Hoewel het overbodig lijkt om te vermelden: eventuele ruildeals moeten wel over zaken gaan die met muziek te maken hebben, en dan in het bijzonder apparatuur. :D

Op dit moment nog in de aanbieding:

Korg Kaossilator €49,- de gele versie
Lexicon MX300 €200,- in perfecte conditie, beetje rackrash om de oortjes
Roland R8-M €165,- drumsynthesizer + drie ROM-kaartjes PRIJSVERLAGING
EMU Classic Keys €75,- met defect (zie hierboven) en werkende voeding
 
De Lexicon MX300 heeft inmiddels een nieuw baasje gevonden die beloofd heeft om er goed voor te zullen zorgen. :okdan: De spoeling wordt dan weer wat dunner:

Korg Kaossilator €49,- de gele versie
Roland R8 M €165,- drumsynthesizer + drie ROM-kaartjes
EMU Classic Keys €75,- met defect en werkende voeding
 
De Kaossilator is onderweg naar een nieuwe eigenaar. :verkoght:
Dat maakt het lijstje alweer wat korter:

Roland R8 M €165,- drumsynthesizer + drie ROM-kaartjes
EMU Classic Keys €75,- met defect en werkende voeding

Ik heb al wel een paar tips ontvangen die de EMU misschien weer aan de praat kunnen krijgen, maar ik heb dat nog niet geprobeerd. Wordt dus verkocht 'as-is': 'werkend', maar brengt geen geluid voort (zie hierboven voor meer info).
 
Het heeft een poosje geduurd, maar ik ben nu echt zover dat ik mijn Trinity Plus los kan laten. Naast de Triton met MOSS-board voegt hij nog maar weinig toe, maar ik heb 'm toch nog een poos gehouden voor de ingebouwde Prophecy. Ik heb 'm al heel lang niet meer gebruikt, dus...

Het is een geweldig mooie synthesizer/workstation, voorloper van de Triton, gebouwd als een tank, fantastische geluiden. Ben je nog op zoek naar een Prophecy, dan krijg je er nu gratis een polyfone workstation bij, met aftertouch en goedklinkende effecten. Eerlijkheid gebied te vermelden dat hij door de jaren heen wel wat krasjes heeft opgelopen, maar hij werkt top en verkeert in goede staat. Alleen afhalen (Weesp). Eventueel ruilen tegen een MS20 mini.

Korg Trinity Plus €400,- workstation + Prophecy
Roland R8 M €165,- drumsynthesizer + drie ROM-kaartjes
EMU Classic Keys €75,- met defect en werkende voeding

Bieden mag! :eureka:
 
De Trinity is inmiddels de deur uit. :verkoght: Daar was ineens erg veel interesse voor... :okdan:

Blijft er nog over:

Roland R-8M €165,- toffe drumsynthesizer + drie ROM-kaartjes
EMU Classic Keys €75,- met defect (voor de DIY-er) + werkende voeding

Het probleem met de EMU is waarschijnlijk redelijk eenvoudig te verhelpen, maar het ontbreekt mij aan tijd en degelijke handigheid om hier zelf naar te kijken.

Ruilvoorstellen en biedingen mogen natuurlijk. En de koffie is donker bruin. :koffie:
 
En de R-8M = :verkoght:

Blijft er nu alleen nog de EMU Classic Keys met defect over. €75,- of een goed bod.

Wie maakt me los?
:okdan:
 
Ik heb er een mooie EMU Proteus FX bij in perfecte conditie (= 100% optische- en technische staat). Hoeft niet weg voor de hoofdprijs, dus bieden mag. De mooiste uit de Proteus serie, met uitzondering van de Proteus 2000 natuurlijk... Mag weg wegens overcompleet.

EMU Proteus FX €125,- in uitstekende staat
EMU Classic Keys €75,- met defect (voor de DIY-er) + werkende voeding
 
En daar komt dan nog een Akai Rhythm Wolf bij. Een heel mooi ding, maar niet mijn ding. Ondanks dat 'ie amper gebruikt is en er nog hagelnieuw uit ziet, zit er geen doos meer bij. Wel een voeding (alternatief met stabielere spanning en zonder ruis) en de handleiding.

Akai Rhythm Wolf €150,- Analoge Drummachine, als nieuw
EMU Proteus FX €125,- in uitstekende staat
EMU Classic Keys €75,- met defect (voor de DIY-er) + werkende voeding

Een goed bod wordt altijd in overweging genomen. :okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top