Gratis Digital Synsations synth

Hmm, twee uur downloaden! Ik hoop dat'r geen addertje onder het gras zit..
En dat 't ook werkt op Windows XP...

Maar dank alvast voor de tip! :-)
 
Ach ja, toch jammer dat je een betalende gebruiker van UVI moet zijn om het .ufs bestand te kunnen openen?


Maar alsnog een goed weekend gewenst!
:W

*edit* Oja, laat ik UVI workstation eens op dit pctje installeren.... Misschien helpt dat.. :-)
 
Laatst gewijzigd:
Nee, de nieuwste UVI workstation werkt niet meer op XP... Je krijgt niet eens een waarschuwing bij het installeren..
En op een oudere workstation werkt deze soundbank niet.... Bagger.... :duivels:
 
Ik heb hem geïnstalleerd, het klinkt dik!

Dan wordt het misschien weer eens tijd hier een vette track te presenteren? :-P
 
Tsja. Tijd voor een nieuwe OS lijkt me :P
Ik heb zat plugins die nog prima op XP werken... Het gaat er uiteindelijk om wat je ermee doet... :-)

En die UVI workstation heeft me sowieso nooit zo bekoord...

Maar 't was wel zonde van die twee uur downloadtijd... De spanning en de teleurstelling.... =(
 
Het wordt eens tijd jah :erm:
Succes! :okdan:

Die UVI workstation heeft volgens mij wel mijn XP geluidskaartdrivers verwoest... :duivels:
En die moest ik dus opzoeken en weer installeren....

Maar inmiddels heb ik op mijn ´nieuwe´ pctje naast Linux ook een Windows produceerhoekje gebouwd! ;-)
 
De mallet-bells sounds klinken super-authentiek, instant 80's en 90's.

Tijd voor een Depeche Mode pastiche track.









(Maar eerlijk gezegd, vind ik hun sound van nu interessanter, leuker om naar te luisteren)
 
Heb er een tijdje over zitten twijfelen om deze te kopen om in plaats van mijn D50 te gebruiken.

Maar heb hem nu gedownload met deze code en is leuk, maar ben blij dat ik mijn D50 heb gehouden en dat ik hem gratis heb kunnen downloaden. Valt me enigszins tegen!

Uiteraard geweldig om hem gratis te hebben natuurlijk!
 
Back
Top