CLAPERNICUS clap synthesizer voor ableton 9

smackos

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
25 oktober 2002
Berichten
6.604
Locatie
Scheveningen Beach
"CLAPERNICUS"
een fxrack CLAP synthesizer voor ableton 9 voor de sappigste Claps incl. PRINCE FACTOR

clapernicusscreen.png


Download hier http://www.legowelt.org en check ook de Clapernicus mp3 demo om
te horen wat allemaal mogelijk is :D

Mac & Windows compatible hoe is het mogelijk!!!!
 
nee het is een instrument voor Ableton 9 alleen

misschien is het mogelijk om ook een Ableton 8 versie te maken als er animo voor is
 
nee het is een instrument voor Ableton 9 alleen

misschien is het mogelijk om ook een Ableton 8 versie te maken als er animo voor is


Ik vind alles met clap interessant, maar ik heb enkel Logic.
 
wacht ff ik ben echt in de war met hoe zo een instrument rack gesaved wordt...

hoe moet je dat saven dat iemand anders het ook kan gebruiken??? Hij saved de wav samples er niet bij die het instrument rack gebruikt

edit: volgens mij werkt het nu wel maar niet helemaal zoals het eigenlijk hoort qua file "packing"
 
Haha, inclusief 'Prince Factor', dat klinkt bij voorbaat al geweldig! Je weet het mooi aan te prijzen, jammer dat ik geen Ableton heb...
 
Dit doet mijn broekje strakker staan. Helemaal goud dit, danku!
 
Die prince factor is toch gewoon pitch down? Heb ook geen abletoon dus ken em niet testen :D
 
wacht ff ik ben echt in de war met hoe zo een instrument rack gesaved wordt...

hoe moet je dat saven dat iemand anders het ook kan gebruiken??? Hij saved de wav samples er niet bij die het instrument rack gebruikt

edit: volgens mij werkt het nu wel maar niet helemaal zoals het eigenlijk hoort qua file "packing"

Wel heel jammer dit van Ableton. Alleen de goedgekeurde (commerciële?) leveranciers kunnen packs maken geloof ik. Je zou support een mailtje kunnen sturen of ze jouw dat gunnen. Denk wel dat je redelijk kans maakt.
 
Back
Top