Van welke synth wil jij er wel twee? ;-)

Ja maar Matthew, een sampler is geen synth, en een CP70 ook niet. :kroon:
 
Oooow, fuck..daar heb je gelijk in.

Nog een poging dan.
Eentje die eigenlijk ook zal mislukken maarja:

Ik heb nu een CS50 en ik zou graag twee CS50's wlllen, maar eigenlijk nóg liever één CS60 (of 80).
4 stemmen vind ik wat mager.
 
ik heb twee sq's, es1 en sq80 die kan je dan ook loverflow heet het geloof ik linken tot 16 stemmen, maar dat heb ik nog nooit gedaan
 
Oooow, fuck..daar heb je gelijk in.

Nog een poging dan.
Eentje die eigenlijk ook zal mislukken maarja:

Ik heb nu een CS50 en ik zou graag twee CS50's wlllen, maar eigenlijk nóg liever één CS60 (of 80).
4 stemmen vind ik wat mager.

Ik weet iemand die er CS50 verkopen wil. :)

De CS60 zoek ik momenteel zelf ook.
 
Moog Slim Phatty (x4)
Oberheim SEM Pro (x4)
 
Heb al verschillende keren gedacht om er nog een tweede Yamaha AN1x bij te halen... totaal ondergewaardeerde machines.
Hmmmmmm. Zelfs über criticus Faxi Nadu is helemaal weg van de AN1x. Wat vind jij er zo speciaal aan? Voor zover ik kan nagaan is het een 2 oscillator synth. Is 'ie FM of subtractieve synthese?
 
Heb al verschillende keren gedacht om er nog een tweede Yamaha AN1x bij te halen... totaal ondergewaardeerde machines.
Of een Motif met een PLG150-AN board waarmee je een halve AN1x hebt. En met twee boards heb je een hele AN1x. :)
 
@MrJansen: ik vind dat ie zo analoog kan klinken.. en belangrijker, musicaal. Voor mij is de AN1x een beetje het bewijs dat heel de analoog/digitaal discussie een beetje belachelijk is. (Ik kruip nu terug in mijn atoombunker.....)
 
Die analoog/digitaal discussie is waarschijnlijk al 10.000 keer (of meer) op diverse fora gevoerd. :halleluja Voor mij is het simpel. Als iemand een bepaald model/type van een analoge synth geweldig vind klinken dan vind ik dát prima. :okdan: Maar als die persoon vervolgens gaat beweren dat die beter klinkt dan een digitale variant / clone, dan krijg je discussie. :duivels: ;) Dat is nl. afhankelijk van smaak en of iemand het wel goed kan horen. Moet ik nu ook de atoombunker in.....? :D
 
Ik zou van een TB303 er wel twee willen hebben, ik had er vroeger eentje.
Eentje zou ik houden en eentje voor een mooie prijs in de verkoop om ander leuk spul van te kopen.
 
Ik heb een D-50 en een D-550, als dat ook als dubbel gezien mag worden.
Heb er ook een reden voor om dubbel te hebben, op Industrial Revolution gebruikt Jarre meerdere D-50's (tot wel 4 gelijktijdig) en ontkom je er niet aan als je het een beetje redelijk wil naspelen en niet over een sampler beschikt.
Eigenlijk moeten er dus nog 2 bij ;)
 
Hier 2 keer de Korg DDD-1,ideaal als drumsequencer voor lastig te bedienen drumcomputers zoals de Akai XR-10/Kawai R-50.
2 keer de Roland RE-1000 effectenbak.
 
Back
Top