cubase pro 8 FULL of EE

nhl2003

Stamgast
Lid sinds
18 december 2002
Berichten
225
Ik ben van plan om de EE versie te kopen. Ik weet dat je met de EE versie je muziek niet commercieel kan maken. Betekent dat dan dat ik mijn muziek niet op het internet mag plaatsten? Stel dat ik dat zou doen, hoe zien ze dat dan?

Zijn er ook additionele restricties in de software zelf, denk bijvoorbeeld aan de audio mixdown optie , etc...
 
Er zijn echter wel (meer) eisen waaraan je moet voldoen om een EE te kunnen kopen. Nieuw kun je hem als het goed is niet zomaar kopen als je geen (semi-) professionele muziekopleiding volgt of anderszins aan een muziekopleiding/instituut bent verbonden. Wederverkopers die dat doen houden zich niet aan de regels van Steinberg en kunnen dan ook daarmee hun dealerschap verliezen....

Dus je ziet de versie wel gewoon in alle webwinkels staan, maar je zult mogelijk een aantal aanvullende vragen (terug) krijgen alvorens je hem geleverd krijgt.
 
Eligible for educational rebates are teachers, educators, currently enrolled full-time students of universities. Also currently enrolled full-time students and teachers at public and private (music) schools and the SAE Institutes are eligible.

Volgens mij kunnen alle studenten korting krijgen... Dat is bij Adobe bijvoorbeeld ook volgens mij.
Ik heb zelf ooit de EDU gekocht terwijl ik piano lessen volgde, dus echt strikt zijn ze niet :)
 
Back
Top