FF Simpel Rammen (Hardcore Kicks) II

hardcore is toch dood, of niet?!


heb mn aux verbrand .. heb mn samples weggepleurt... ben een baan gaan zoeken.


wat un kutmuziek..


beste wensen voor 2017
 
Na computer crash eindelijk weer dingen aan het opbouwen....
laatste waar ik mee bezig was, helaas is de file zelf met de crash niet meer te bewerken....
nog steeds weinig tijd maar binnekort een project met een vriend doen dus dan komt hier weer wat meer langs.
 

Attachments

  • Defekt & Kaputt - Terreur Burgermeester mixing 1.2 (online-audio-converter.com).mp3
    6,5 MB · Bekeken: 124
Na computer crash eindelijk weer dingen aan het opbouwen....
laatste waar ik mee bezig was, helaas is de file zelf met de crash niet meer te bewerken....
nog steeds weinig tijd maar binnekort een project met een vriend doen dus dan komt hier weer wat meer langs.
leuke variatie in de kick breaks netjes hoor
Alleen valt mij wel op dat je elke keer de 12e step de breaks gebruikt
Af en toe een korte break in de 4e step 8e step werk ook goed voor de variatie in de kick loop
Hoe heet die bekende snare of drum in de breaks? die je gebruikt?
 
leuke variatie in de kick breaks netjes hoor
Alleen valt mij wel op dat je elke keer de 12e step de breaks gebruikt
Af en toe een korte break in de 4e step 8e step werk ook goed voor de variatie in de kick loop
Hoe heet die bekende snare of drum in de breaks? die je gebruikt?

Aan het begin van de track hoor je een Apachy break, de andere percussie zijn zelf gemaakte hits door van alles en nog wat te layeren.
Je linkje klinkt lekker old school, hoor alleen af en toe wat apparte stereo effecten in je kicks, misschien is dat de bedoeling ^^
 
Zijn er hier mensen die ook hardcore kicks maken met Maschine? Zo ja, ben ik erg benieuwd naar fragmentjes :)
 
Ik heb geen Maschine , maar ben wel benieuwt wat je daar uit haalt.
 
Geen idee of er nog iemand van de 'oude garde' of uberhaupt iemand dit topic volgt,
maar heb nog wat zitten pielen, en ga gewoon lekker door posten. :W
 

Attachments

  • JIKJOKJAKworkingtitle 1.2 (online-audio-converter.com).mp3
    4,5 MB · Bekeken: 115
Geen idee of er nog iemand van de 'oude garde' of uberhaupt iemand dit topic volgt,
maar heb nog wat zitten pielen, en ga gewoon lekker door posten. :W


ohhh ik hoor het al komt uit een break beat dat snare effectje!!!
Ga het ook een keer proberen vind wel lekker als break tussen de kicks
ik vind jou vorige preview beter


Ja ik ben hele tijd aan het proberen stereo in bepaalde kicks te maken
maar zo gevorderd ben ik nog niet!!!
ik doe met de kicks alles mono
Hier weer iets nieuws dit is echt raggen

https://soundcloud.com/the-earfucker/raggen-en-scheuren-en-rammen-rag-hardcore
 
Laatst gewijzigd:
Lekkere sloop kick daar houd ik wel van, en ja het is in principe een layer effect met 909 percussie op breakbeats en dan multiband compressie etc.
 
Nee ik gebruik em vrij weinig, mastering doe ik uiteindelijk niet zelf dat doet mijn maat waar ik mee samen werk ( mastering degree e/d die ik niet heb)
Ik gebruik het vooral op die toenk snares, het lijmt de boel vaak lekker.
Ik heb et wel eens op kicks gebruikt maar ik doe dat nu liever met een van mijn enkel bandse compressors.
 
Back
Top