Waar luister je NU naar? II

op dit moment, de livestream van charlotte de witte, wat een geweldige set draait die nu
 
Florian Pilz, bij de meeste mensen beter bekend als AudioPilz, is een Music Tech YouTuber.
Hij werd bekend door zijn videoserie Bad Gear, waarin hij met veel humor en entertainment over muziektech-apparatuur praat die misschien minder populair wordt.
Hij dekt voornamelijk uitrusting die slecht is ontworpen of gewoon mislukt op de markt, zoals de Akai TimberWolf.
En de manier waarop hij deze producten benadert is verfrissend anders en uniek.
Hij bekritiseert ze fel, maar laat tegelijkertijd zien dat je er muziek mee kunt maken.
Hij wil laten zien dat veel producten van de pad ten onrechte als slechte uitrusting worden bestempeld, wat ik een interessante benadering vind. Ja, er is slechte uitrusting, maar niet alles.


 
"De regio Marche in Italië was de thuisbasis van een bloeiende industrie van de productie van muziekinstrumenten van de jaren vijftig tot het midden van de jaren negentig.
Tienduizenden mensen maakten orgels, accordeons en kleine series synthesizers die op niets anders in de wereld leken.
Veel productie sloot in de jaren 90, waardoor er nog maar een paar bedrijven overbleven en veel mensen hun baan verloren.
Over de geschiedenis van Marche-synths werd niet gesproken, te bitter waren de herinneringen.
Het Museo Del Synth Marchigiano wil daar verandering in brengen - een bont gezelschap van synthliefhebbers werkt samen om het verhaal over deze speciale tijd in de geschiedenis van muziekinstrumenten naar buiten te brengen."

 
1)
Top Radio Retro Arena stream heb ik juist ontdekt,, Da's nieuw van begin dit jaar
Dat vind ik wel heel goeie muziek, kei goed gemixt met lange overgangen,,, en nog nooit gehoorde chillout versies van bekende retro 90's tracks


2)
Lazer Hot hits is jammer genoeg altijd hetzelfde:

3)
C-Dance heb ik als losse tracks kunnen binnenhalen,, da's met broadcast effect, de tracks duren niet te lang


4)
Retro House Belgium heb ik ook, maar die zend niet meer uit,, Die had heel veel minder goede, maar nog nooit gehoorde, retro house platen

))
tja, maar die top radio retro arena heb ik nog maar pas vandaag ontdekt, Goe, want ik was effe m'n 3000 4/5 star ratng library beu,
 
Het Museo Del Synth Marchigiano wil daar verandering in brengen - een bont gezelschap van synthliefhebbers werkt samen om het verhaal over deze speciale tijd in de geschiedenis van muziekinstrumenten naar buiten te brengen.

Tja, er zitten wel dingen bij die erg goed klinken. Misschien ooit een bezoekje waard ?!
 
Wanne lachen?? Nederpolka met Bas Bron funk.. wat goeeeeeed! :D
Zat te kijken op Donnie's kanaal.. Maar zo is Frans B eigenlijk best goed te doen.. die baslijn :halleluja

 
Back
Top