Waar luister je NU naar? II

Nog wat meer van Matte Blvck, ook een cover van 'Stripped' van Depeche Mode. Goh, wat een verrassing. :D Maar goed, deze jongens uit San Diego doen het leuk.



 
Sinds de lockdown luister ik alleen nog maar naar mijn eigen producties.
Ik ben DJ en lange tijd heb ik mijn eigen muziek te veel verwaarloosd omdat ik genoeg muzikale voldoening haalde uit mijn DJ gigs maar nu is het tijd voor extra aandacht daarvoor.
Noodgedwongen eigenlijk maar goed op z'n plaats
 
Komende week is het 30 jaar geleden dat de single Unfinished Sympathy van Massive Attack uitkwam. De Golfoorlog was in volle gang, om die reden werd de bandnaam tijdelijk ingekort tot 'Massive'. Eén van de betere nummers van de afgelopen drie decennia, imo. Waar blijft de tijd..?

 
We zijn niet het enige land met een avondklok. Hier een wat melig liedje nav. de avondklok in Quebec, Canada. Daar al om 8.00 uur 's avonds.

 
Kom net I Monster tegen, ik kon ze niet.
Een bandje dat nummers brengt die gaan over oude synth legends zoals oa Moog, Pearlman and Chamberlin.

 
Next level Jazz rytm guitar met Lionel Loueke



Heb net een lp van hem binnen maar is helaas gekleurd 'vinyl' wat dus geen vinyl is maar is zachter en gaat minder lang mee. Probeer gekleurd zo veel mogelijk te vermijden.
 
Back
Top