Waar luister je NU naar? II

Perfect voor op lange avonden terwijl je zit te klussen aan Synthforum:

Shine on You Crazy Diamond (800% slower)

 
Als we klassiek gaan doen, het 1e, 2e en 3e deel uit de 3e orgel symphonie van Camille Saint Saens doet het hem altijd voor mij. Het laatste deel is te bekend helaas, vooral het 2e en 3e deel zijn prachtig.

 
Als we klassiek gaan doen, het 1e, 2e en 3e deel uit de 3e orgel symphonie van Camille Saint Saens doet het hem altijd voor mij. Het laatste deel is te bekend helaas, vooral het 2e en 3e deel zijn prachtig.


ook een leuk oefen dingetje... "drukt op de powah knop van den Yammie PSR en tovert enen orgelt ten tonele"
 
Oké laatste klassiek werk voor nu. Kennen jullie deze?
De componist had voor de uitvoering van dit stuk specifiek deze kathedraal in gedachten.
Super mooie muziek en opname!

 
Oké laatste klassiek werk voor nu. Kennen jullie deze?
De componist had voor de uitvoering van dit stuk specifiek deze kathedraal in gedachten.
Super mooie muziek en opname!


jup ken het, en het is inderdaad erg mooi...
 
Ik begon het jaar met dierbare muziek uit mijn jeugd (niet deze uitvoering, wel Yuri Bashmet):

 
Goed idee, tijd voor wat trance klassiekers...
Deze mix blijft goed. Beste moment is toch wel als LSG - Netherworld (Jules Verne mix) erin komt (39:47). Man man wat een plaat blijft dat toch. :halleluja

 
de 3 dubbel LP 1980-2020 van Absolute Body Control. Net uit. Serieus pareltje dat mijn zwart hard sneller doet slaan. Dit zijn covers vd nummers, elk gebracht door een andere groep en het resultaat tot dusver (zit halfweg) blaast me weg.
 
Back
Top