Waar luister je NU naar? II

Dankzij youtube's alwetend algoritme kwam ik op deze plaat.
Nooit eerder gezien of gehoord maar wat een tof plaatje met funky summer grooves.
Als je gebruik maakt van samples vind ik het niet erg als het zo lekker swingt.

 
Naar aanleiding van MacGyverGear z'n post over die Funky Japanner werd ik wel nieuwsgierig wat ie nog meer doet en zag dat ie een channel had met allemaal van die jams, dus dat wordt nog ff lekker luisteren.
Volgens mij houdt MacGyverGear niet alleen van die muziek maar zijn het meteen vriendjes ook want hij heeft ook een kat in de studio! ;)

 
Naar aanleiding van MacGyverGear z'n post over die Funky Japanner werd ik wel nieuwsgierig wat ie nog meer doet en zag dat ie een channel had met allemaal van die jams, dus dat wordt nog ff lekker luisteren.
Volgens mij houdt MacGyverGear niet alleen van die muziek maar zijn het meteen vriendjes ook want hij heeft ook een kat in de studio! ;)



haha... nee, kwam eigenlijk doordat ik zocht op een type synth die hij gebruikte in een video (en ik ook heb ;)). Natuurlijk heb ik de video met zijn kat ook bekeken natuurlijk :luv:
Hij post pas sinds 3 weken op YT.. geloof dat ik abonnee no. 37 was.. maar super wat ie doet idd. :okdan:
 
En alweer een nieuwe, nog wel met de FA-06 erbij!
Iedereen mag er van genieten behalve MacGyverGear want dat gaat geld kosten als ie niet oppast...;)




Hahaha :D Ben door naar filmpjes over de FA-06 te zoeken hem ooit tegengekomen.. hij gebruikt em meer als synth maar inmiddels wel ontdekt dat je met dat ding alleen al te gekke dingen kunt maken.. :) Echt een hele fijne sequencer om vlug dingen mee uit te werken. :)
Heb na mijn verbouwing (geluidsisolatie) ook een beetje een overzichtje gemaakt van wat ik nu eigenlijk wil plaatsen en wat niet.. dat laatste is gewoon het probleem wegens ruimte tekort.. misschien dat ik me daardoor nog een beetje weet in te houden?? :D
 
Back
Top