Waar luister je NU naar? II

Last edited by a moderator:
Ja, het kan altijd erger ;-)

Via een hit uit de negentiger jaren in Rusland toen ik er veel was


richting deze verzameling gegaan;;


Synthmuziek uit de laat zeventiger jaren.
 
Last edited by a moderator:
Ik moest ook weer aan deze denken, de nederlandse bijdrage aan de synth muziek. Ik vond het toen al (en nu nog steeds) vrij lullig klinken. Geen wonder, we waren Tangerine Dream en Jean Michel Jarre gewend.

 
Last edited by a moderator:
Automat - The Rise. Remastered met nice videoclip erbij.

 
Last edited by a moderator:
Beetje Yes. :)

 
Last edited by a moderator:
Nice, warehousegroove!

Hier nog ietsje eerder, dikke mantroniks product eind 80's.. Ik was toen op uitgaansleeftijd en herinner me die track goed in de 'club'..
 
Last edited by a moderator:
Genoeg HDHD'ers muzkiek weer gehoord ;-)

Ik luister weer eens naar Sterac.



Blijf ik mooi vinden. Goed in de mix en mooi opgebouwd.
 
Last edited by a moderator:
 
Last edited by a moderator:
Naar 'Politiek' van Bram vermeulen.
Met een Oberheim OBx in het openingsshot als ik het goed heb en verder nog een leuke synthedrum.
ook zie ik zo'n Casio rekenmachine-synth staan die ik ook eens ooit gehad heb en later kado heb gedaan een talentvol jochie van 7 die inmiddels uitgegroeid is tot een heuse composer. Ik bent geneigd te denken dat mijn schokkkende daad (volgens de familie) van het schenken van die Casio aan hem zijn leven heeft veranderd. Van klassiek wonderkind naar een opstandige modernist.



"Als ik niet luister
hoor ik het niet
hoot ik het niet
wist ik er niets van
kunnen ze mij niets maken
dus ik luister niet
hmmm hmmmmm
Politiek
Politiek
Politiek
ik ken ze niet
ik ben er niet."

Doch, dit even terzijde, ;-)
 
Last edited by a moderator:
In de twee jaar dat ik een B&B heb gerund, heb ik ongeveer 250 gasten mogen ontvangen. Het zal wel toeval zijn, maar er zaten relatief veel muzikanten bij. Eén daarvan is Coby Grant, een jonge dame from Down Under. Ze werkt keihard aan haar carrière in Europa en heeft een mooi contract bij Sony. Momenteel verdient ze een deel van haar geld nog met huiskamerconcerten. Hieronder een akoestisch nummer puur om te laten horen dat ze echt wel iets kan.



Mocht u denken "Goh, die stem ken ik ergens van":

 
Laatst gewijzigd:
Back
Top