Waar luister je NU naar? II

Waarom heb ik deze nu in mijn aanbevolen video's? OMG.. (Gelukkig is in de comments te lezen dat ze er achteraf om konden lachen en er niks gebroken was verder..)

 
Waarom heb ik deze nu in mijn aanbevolen video's? OMG..

Ja, dat vraag ik me soms ook wel af. Vandaag kreeg ik deze, een kijkje hoe de dingen gaan in Cambodja. Visueel best een aardig clipje, er had meer in gezeten qua muziek, maar ach. Binnen een dag >1 miljoen views, YT dacht dat ik 'm ook moest zien, kennelijk...

 
Ja, dat vraag ik me soms ook wel af. Vandaag kreeg ik deze, een kijkje hoe de dingen gaan in Cambodja. Visueel best een aardig clipje, er had meer in gezeten qua muziek, maar ach. Binnen een dag >1 miljoen views, YT dacht dat ik 'm ook moest zien, kennelijk...


Zo.. dat evalueerde toch zomaar in een dikke trap track...

En wat hoorde ik erna?? Nou dit is echt mijn ding. :)

 
bijna bedtijd.. lekker mellow..

Khruangbin - White Gloves
 
Niet alleen luisteren maar ook kijken dus..

Deze gast, Imphenzia ... om te vieren dat ie 200K volgers had heeft ie een 24H live stream gedaan waarin hij alles wat je in deze animatie ziet heeft gemodelleerd en geanimeerd in Blender (3D tekenpakket).
De muziek is een chiptune achtige track, ook van hemzelf. Ik vind het in ieder geval fantastisch en volg hem al een tijdje. :-)

 
Een piano rol is in feite een soort ponskaart die je in een mechanische reproductie-piano kunt stoppen om de muziek van de piano rol te spelen, zonder dat een pianist nodig is. Die techniek bestond begin 20e eeuw al.
Het spel van Rachmaninoff is dus vastgelegd op een pianorol ergens rond 1920 ofzo. En later met moderne technieken weer van een moderne reproductie-piano opgenomen. Het is dus indirect Rachmaninoff zelf.

Je kan er ook lekker geflipte dingen mee doen zoals hier


En volgens mij was dat weer inspiratie voor de "black midi" rage op Youtube met miljoenen noten. :D

 
Deze staat hier op repeat, heerlijk.. Dikke drums, dope samples en een goede rapper die tenminste te verstaan is..

Showbiz & AG - Show & A
 
Back
Top