Waar luister je NU naar? II

Klinkt helemaal niet verkeerd! :okdan: En dat album blijkt gratis te downloaden. Komt dat wel vaker voor op Bandkamp? En is het dan de bedoeling dat je daar een CD van brandt? (Ik ben zelf nog van de LP-generatie en ben er niet goed van op de hoogte hoe bands of muzikanten tegenwoordig hun muziek uitbrengen. :beard: )
"Name your price" komt vaak voor, helemaal gratis minder. Ik heb geprobeerd grumusic te betalen voor dit geweldige album, maar het is me nog niet gelukt.
Het medium waar je het van luistert maakt hem denk ik niet zoveel uit.
 
Waar ik laatste tijd veel naar luister is Schiller :



 
Voor mij nog steeds ongeëvenaard.:halleluja
Alles is raak, nooit één noot teveel.

Josef Erich Zawinul (7 July 1932 – 11 September 2007)


 
Laatst gewijzigd:
ff naar kevin saunderson geluisterd. Wel een overvloed aan licht, nog al logisch dat ie z'n zonnebril nog op had 8)

 
Ik geef toe dat ik hem ook niet gelijk door had :peukie:
Wtf? Ik wist dat echt niet. Voel me tamelijk onnozel nu. Wel tof. Ik blijf het vinden van een goede artiestennaam echt een ware hel vinden. Alles is er al. Maar dat is voor een ander topic.
 
Wow!! Wat vet! Dank! Dit maakt mijn dag wel een beetje!
:okdan: Lang niet geluisterd op je SC.. maar altijd weer goed om ff wat te luisteren van je.. nice chords.. nice sounds.. nice beats!! Ik ga morgenavond es ff kijken of ik er qua key een beetje lekker met de sax op kan improviseren. :D

btw.. welke reverb gebruik je op die lead in eh.. 'Pins Prils' ?? Klinkt erg lekker!! :)
 
:okdan: Lang niet geluisterd op je SC.. maar altijd weer goed om ff wat te luisteren van je.. nice chords.. nice sounds.. nice beats!! Ik ga morgenavond es ff kijken of ik er qua key een beetje lekker met de sax op kan improviseren. :D

btw.. welke reverb gebruik je op die lead in eh.. 'Pins Prils' ?? Klinkt erg lekker!! :)
Thanks! Op mijn soundcloud staan eigenlijk vooral onafgemaakte schetsjes, en vaak kan ik de source files niet meer terugvinden. Maaaar ik heb Pins Prils gevonden – de main synth is een Vermona PERfourMER, en in Ableton staat is er geen reverb plugin toegewezen, dus mijn gok is dat het de Strymon Big Sky is (die heb ik een poosje direct achter de Vermona gehad). Patch zou ik echt niet meer kunnen vertellen. Als je het leuk vindt kan ik je trouwens de Ableton file sturen van die track (natuurlijk geen audio dumps gemaakt, dus instrumenten moeten wel opnieuw worden aangemaakt, dus zal allicht compleet anders klinken, maar dan heb je wel de originele midi noten). Ik PM hem wel naar je, no pressure (dus voel je zeker niet verplicht er iets mee te doen).
 
Thanks! Op mijn soundcloud staan eigenlijk vooral onafgemaakte schetsjes, en vaak kan ik de source files niet meer terugvinden. Maaaar ik heb Pins Prils gevonden – de main synth is een Vermona PERfourMER, en in Ableton staat is er geen reverb plugin toegewezen, dus mijn gok is dat het de Strymon Big Sky is (die heb ik een poosje direct achter de Vermona gehad). Patch zou ik echt niet meer kunnen vertellen. Als je het leuk vindt kan ik je trouwens de Ableton file sturen van die track (natuurlijk geen audio dumps gemaakt, dus instrumenten moeten wel opnieuw worden aangemaakt, dus zal allicht compleet anders klinken, maar dan heb je wel de originele midi noten). Ik PM hem wel naar je, no pressure (dus voel je zeker niet verplicht er iets mee te doen).
Ah.. maar leuk! :okdan:
 
Waar ik nu naar luister... Spotify!
Damm! 2 jaar geleden nog een Cd speler gekocht van 250 euro, toen kwam Spotify en ik kon de cd speler naar een half jaar mooi
inpakken en de cd's verbergen...misschien wordt het ooit antiek...;)
 
Back
Top