Waar luister je NU naar? II

Deze is ook wel leuk



Je bedoelt de muziek ? of.. haha geintje :D
Ach ja, nu luister ik er ook naar. Klinkt wel grappig.
Ik haal die kwaliteit de eerste 20 jaar niet, van geluid :D
Ze legt het nog een beetje uit ook, ook wel grappig / apart.
 
Vandaag 2 vinyls binnen gekregen van platen die ik de laatste tijd erg veel draai:

Punctum - Remote Sensing



Donnacha Costello - Mono No Aware

 
Laatst gewijzigd:
vink : Een tijdje geleden had ik Gary Numan ook in dit draadje, leuk dat meer mensen z'n muziek nog steeds kunnen waarderen. :)
 
vink : Een tijdje geleden had ik Gary Numan ook in dit draadje, leuk dat meer mensen z'n muziek nog steeds kunnen waarderen. :)

gary numann blijf ik draaien. pleasure principle, dance (ondergewaardeerd), telekon, en andere. ook zijn latere werk. zal eens iets uit dance hier plaatsen. maar dan moet ik het wel dat op moment luisteren.....
ik vind gary numann nog immer ijzingwekkend goed.
 
Wow.. de eerste kon ik niet stilzetten, indrukwekkend. Nu ben ik een beetje bang voor de tweede.

Luchtiger, maar ook aangenaam bevreemdend:

 
Laatst gewijzigd:
ishi : Ja, de clipjes van IC3PEAK zijn kunstwerkjes. Ze zijn populair in Rusland, misschien dat de autoriteiten hen daarom nog redelijk met rust laten. Het steunen van de LGBT-zaak, protesteren tegen de toenemende isolatie van het Russische deel van het internet, door dat soort dingen krijgt de overheid je daar wel in het vizier. In 2018 probeerden de autoriteiten een aantal optredens te verhinderen, en zijn ze ook even vastgehouden, maar kennelijk daarna niet meer.
 
Back
Top